Τετάρτη 06/06/2012
- Η κυρία Σπυριδούλα μας καλοδέχθηκε με τους μαθητές της και μας εξήγησε το πρόγραμμα διδασκαλίας στο Δημοτικό. Παρακολουθήσαμε τη δεύτερη ώρα του προγράμματος (Γλώσσα και Μελέτη Περιβάλλοντος). Είδαμε και ακούσαμε τους μαθητές να γράφουν λέξεις, ορθογραφία, να διαβάζουν το μάθημα και να συζητούν για τη Μελέτη "η χελώνα Καρέτα-Καρέτα".
- Εμείς τραγουδήσαμε για αυτούς " Το Ονειρόπλοιο" το τραγούδι μας για τη γιορτή λήξης.
- Οι μαθητές της Α΄τάξης του Δημοτικού Σχολείου μας δώρισαν ένα κολλάζ καλοκαιρινό και όλοι μαζί βγάλαμε την αναμνηστική μας φωτογραφία. Με αυτό στολίσαμε την τάξη μας στην επιστροφή μας.
- Μόλις επιστρέψαμε στην τάξη μιλήσαμε για την εμπειρία μας αυτή στην Α΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Τα νήπια είπαν τι τους άρεσε, τι τα δυσκόλεψε περισσότερο και εξέφρασαν την αγάπη τους για το Νηπιαγωγείο. Στη συνέχεια ζωγράφισαν και μίλησαν για την επίσκεψη αυτή.
- Είναι σημαντικό για τα νήπια να γνωρίσουν το νέο περιβάλλον του Δημοτικού Σχολείου και να παρακολουθήσουν μία ώρα διδασκαλίας στην πρώτη τάξη Δημοτικού.
- Απο την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε τηλεφωνική επικοινωνία τόσο με το Διευθυντή του 3ου Δημοτικού Ηγουμενίτσας όσο και με τη δασκάλα της πρώτης τάξης. Και οι δύο συμφώνησαν με την επίσκεψη και να έφθασε η ώρα να ξεπροβοδίσουμε τους νέους μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο.
- Η κυρία Σπυριδούλα μας καλοδέχθηκε με τους μαθητές της και μας εξήγησε το πρόγραμμα διδασκαλίας στο Δημοτικό. Παρακολουθήσαμε τη δεύτερη ώρα του προγράμματος (Γλώσσα και Μελέτη Περιβάλλοντος). Είδαμε και ακούσαμε τους μαθητές να γράφουν λέξεις, ορθογραφία, να διαβάζουν το μάθημα και να συζητούν για τη Μελέτη "η χελώνα Καρέτα-Καρέτα".
- Εμείς τραγουδήσαμε για αυτούς " Το Ονειρόπλοιο" το τραγούδι μας για τη γιορτή λήξης.
- Οι μαθητές της Α΄τάξης του Δημοτικού Σχολείου μας δώρισαν ένα κολλάζ καλοκαιρινό και όλοι μαζί βγάλαμε την αναμνηστική μας φωτογραφία. Με αυτό στολίσαμε την τάξη μας στην επιστροφή μας.
- Μόλις επιστρέψαμε στην τάξη μιλήσαμε για την εμπειρία μας αυτή στην Α΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Τα νήπια είπαν τι τους άρεσε, τι τα δυσκόλεψε περισσότερο και εξέφρασαν την αγάπη τους για το Νηπιαγωγείο. Στη συνέχεια ζωγράφισαν και μίλησαν για την επίσκεψη αυτή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου