ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-PORTFOLIO:
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΕΠΑΕ: (Ιστοσελίδα - Υποδείγματα)
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ:

1) ΦΥΛΛΟ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ: Συμπληρώνεται από τους γονείς στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Μας βοηθάει να δούμε τις προσδοκίες των γονέων για το Νηπιαγωγείο και μια πρώτη εικόνα για το κάθε παιδί.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ:
2) ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ 1: (συμπληρώνεται από τον εκπαιδευτικό) σε ώρα που θεωρεί κατάλληλη με κάθε παιδί ξεχωριστά. Διαγράφονται τα ενδιαφέροντα του νηπίου, τι τον ευχαριστεί ή τι τον δυσαρεστεί στο Νηπιαγωγείο κ.ά. και μπορεί να επαναληφθεί και να συμπληρωθεί ανά τρίμηνο.(στο Φάκελο Αξιολόγησης Νηπίου)
3) ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ 2: (συμπληρώνεται από το νήπιο) δηλ το νήπιο ζωγραφίζει, γράφει λέξεις και ακολουθούν τα σχόλια του εκπαιδευτικού σε κάθε εργασία ή συγκριτικά ανά μήνα ή τρίμηνο.(στο Φάκελο Αξιολόγησης Νηπίου)
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΕΠΑΕ: (Ιστοσελίδα - Υποδείγματα)
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ:
1) ΦΥΛΛΟ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ: Συμπληρώνεται από τους γονείς στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Μας βοηθάει να δούμε τις προσδοκίες των γονέων για το Νηπιαγωγείο και μια πρώτη εικόνα για το κάθε παιδί.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ:
2) ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ 1: (συμπληρώνεται από τον εκπαιδευτικό) σε ώρα που θεωρεί κατάλληλη με κάθε παιδί ξεχωριστά. Διαγράφονται τα ενδιαφέροντα του νηπίου, τι τον ευχαριστεί ή τι τον δυσαρεστεί στο Νηπιαγωγείο κ.ά. και μπορεί να επαναληφθεί και να συμπληρωθεί ανά τρίμηνο.(στο Φάκελο Αξιολόγησης Νηπίου)
3) ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ 2: (συμπληρώνεται από το νήπιο) δηλ το νήπιο ζωγραφίζει, γράφει λέξεις και ακολουθούν τα σχόλια του εκπαιδευτικού σε κάθε εργασία ή συγκριτικά ανά μήνα ή τρίμηνο.(στο Φάκελο Αξιολόγησης Νηπίου)
4) ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ-ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΟ: Συμπληρώνεται από τον εκπαιδευτικό στο τέλος κάθε τριμήνου(3) του σχολικού έτους. Ο εκπαιδευτικός συγκεντρωτικά και κριτικά καταγράφει τις εκτιμήσεις του μέσα από δραστηριότητες του νηπίου (διάφορες γνωστικές περιοχές), για τα θετικά πρώτα (+) και τις δυσκολίες μετά (-) που αντιμετωπίζει το κάθε νήπιο. Παράλληλα θέτει νέους στόχους και βοηθά μέσα από δραστηριότητες και το παιχνίδι, τα νήπια που αντιμετωπίζουν δυσκολίες. (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ: Την περσινή χρονιά δεν έβαλα αυτές τις εκτιμήσεις μου που κατέγραψα, στον φάκελο αξιολόγησης νηπίου, που έδωσα στους γονείς).
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ:
5) ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ: Συμπληρώνεται από τα νήπια σε φύλλο εργασίας 3 φορές το χρόνο (ανά τρίμηνο). Στο μεγάλο πλαίσιο ζωγραφίζουν τον εαυτό τους (σώμα(1) και πρόσωπο(2)) - οικογένεια και στο μικρό γράφουν το όνομά τους με πεζά ή κεφαλαία γράμματα. Στη συνέχεια προσθέτω το επώνυμο και την ημερομηνία στις εργασίες τους. Έτι μπορούμε να
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:
6) CD ΚΑΙ DVD ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ: Φωτογραφίες και μικρά dvd στιγμών και δραστηριοτήτων στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
7) ΝΤΟΣΙΕ ΓΛΩΣΣΑΣ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ-ΓΕΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ: Δραστηριότητες και εργασίες που συγκριτικά διαφαίνεται η εξέλιξη του νηπίου γνωστικά και καλλιτεχνικά (στο μπλόκ ζωγραφικής τους)στη διάρκεια φοίτησής του. (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ: Αυτή τη χρονιά έχουμε βάλει κεντρικό στόχο την ανάπτυξη συναισθημάτων σε όλα τα θέματα που συζητούνται στο σχολείο και κυρίως θέματα υγείας).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου