Μα αν κάμει και πεισμώσει, μες στα χιόνια θα μας χώσει!
02-02-2015 Δευτέρα
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι. Αναφέρουν τα νέα τους όσα παιδιά επιθυμούν από τις τρεις μέρες που ήταν κλειστά τα σχολεία λόγω των Τριών Ιεραρχών ( καιρικά φαινόμενα, ειδήσεις από την τηλεόραση-επισκέψεις).
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι...
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Ζέτα.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα επιτραπέζιο παιχνίδι "Το 'χω στο μυαλό"- Τι είμαι;
Ένα θαυμάσιο παιχνίδι ερωτήσεων με εικόνες-κάρτες και στεφανάκια (4) για κάθε ζευγάρι παιδιών. Τα νήπια έκαναν
ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Όλη η ομάδα των παιδιών έδειξε ενδιαφέρον για το παιχνίδι, ξεκινώντας με τις κυρίες.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: ο Χαράλαμπος και η Μαρία.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Ο Φλεβάρης και τα χαρακτηριστικά του" , με την αφήγηση του παραμυθιού "τα παιχνίδια του Φλεβάρη",
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι...
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της
τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Ζωή.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα επιτραπέζιο παιχνίδι "Go,go piggy"- Τα Γουρουνάκια.
Ένα θαυμάσιο παιχνίδι με ήρωες 4 γουρουνάκια (3) για κάθε παιδί-παίκτη, σε ταμπλό ζωγραφισμένος ένας λαχανόκηπος και στο κέντρο ο κακός λύκος που βγάζει έξω από το παιχνίδι τον αντίπαλο παίκτη. Προορισμός ο φρουτόκηπος, ποιος θα καταφέρει με τύχη το ζάρι του και τα 3 γουρουνάκια του να φθάσουν πρώτα στον φρουτόκηπο;Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Όλη η ομάδα των παιδιών έδειξε ενδιαφέρον για το παιχνίδι.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Η προστασία του σώματός μας" , με την αφήγηση του παραμυθιού "Αγαπούλα που πήγε η αγάπη όταν γεννήθηκε το αδερφάκι;".
- Πολλά νήπια έχουν μικρότερο αδερφάκι και κρίθηκε απαραίτητο να αναφερθούμε σε αυτό, γιατί τα νήπια μας ενημέρωσαν ότι έχουν υπομονή όταν παίζουν παιχνίδια με τα μικρότερα αδέρφια τους, ή τα ενοχλούν τακτικά.Αφού προηγηθεί συζήτηση σχετικά με τα συναισθήματα λύπης, μοναξιάς, ζήλιας που ίσως νιώθουν τα παιδιά που έχουν μικρότερο αδερφάκι, τα νήπια βρίσκουν τρόπους δημιουργικούς που θα μοιράζονται την αγάπη στην οικογένεια: επικοινωνία με τους γονείς, έκφραση των συναισθημάτων μας, βοήθεια και υπομονή ως μεγαλύτερα παιδιά στην οικογένεια. Στη συνέχεια συζητάμε για την υγιεινή ενός μωρού (μπάνιο και καθαριότητα, τροφή-εμβόλια) και πως μεγαλώνοντας μαθαίνουμε να κάνουμε το μπάνιο μόνοι μας, είμαστε πιο αυτόνομοι.
- Επίσης κρίθηκε απαραίτητο να αναφερθούμε στην αυτονομία και στην ευθύνη των ρόλων ενός παιδιού μεγαλώνοντας. Πως προστατεύουμε το σώμα μας, τον εαυτό μας;
- Παραμύθι: "Ο κανόνας του εσώρουχου" , με την αφήγηση της κυρίας Σοφίας ως "το χέρι" και της κυρίας Κικής ως "η Κίκο". Ένα παιδί φαντάζεται πολλά πράγματα: ότι πετάει, ότι θέλει γλυκά, ότι θέλει να το αγαπούν να τον αγγίζουν, μόνο αν το επιτρέπει το ίδιο. Μέσα από εικόνες τα παιδιά αντιλαμβάνονται, ότι δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να αγγίζει το σώμα μας και αμέσως το λέμε σε έναν μεγάλο: στους γονείς μας ή στην κυρία στο σχολείο, δεν το κρατάμε μυστικό.
- Φύλλο εργασίας: Τα νήπια ζωγραφίζουν και σειροθετούν
εικόνες με ελαφριά πράγματα και πιο βαριά. Προσεγγίζουν ως μονάδα μέτρησης το βάρος (σε κιλά και γραμμάρια) με τη ζυγαριά και τη δοκιμή διαφόρων υλικών ως βαρύ-ελαφρύ, με προβληματισμό και συζήτηση στην παρεούλα. Διάφορα υλικά (πούπουλο, κοχύλι, πέτρα, ξύλο,κουμπί, πλαστικό τούβλο κ.ά.) που τα νήπια ζυγίζουν σε ζευγάρια και τα χαρακτηρίζουν με μέτρο το βάρος τους ως ελαφρύ-βαρύ. Ποιό είναι το βάρος ενός νηπίου; (15-25 κιλά). Πως χαρακτηρίζει το βάρος τη διατροφή ενός ατόμου; (υπέρβαρος-αδύνατος).
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι...
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Μελίνα.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα παιχνίδι lego "Το σχολείο της Πέπα"- της μικρής γουρουνίτσας. Διάλεξε να παίξει με τον Ιωάννη και τη Μαρία το παιχνίδι της. Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό;
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: Mε αφορμή το παιχνίδι της, τα παιδιά ανακαλύπτουν Ατομικά και Ομαδικά παιχνίδια, όπου τα σημειώνουμε με κιμωλία στον πίνακα. Στο τέλος καταμετρούν 13 ατομικά και 17 ομαδικά παιχνίδια. Διαπιστώνουμε ότι τα ομαδικά μας αρέσουν περισσότερο. Ρωτάμε τα νήπια γιατί δεν παίζουν ομαδικά παιχνίδια και μας απαντούν: ο χρόνος εργασίας των γονέων, δεν υπάρχουν πλατείες κοντά στο σπίτι τους, οι κίνδυνοι στις μεγάλες πόλεις. Γιατί επιλέγουν ομαδικά παιχνίδια; (μας αρέσει ο συναγωνισμός για το ποιος θα βγει νικήτής, το μοίρασμα ρόλων-ομάδων, οι φίλοι μας, η διάρκεια του παιχνιδιού είναι μεγαλύτερη κ.ά.).
- Φύλλο εργασίας: Τα νήπια ζωγραφίζουν ένα ατομικό και ένα ομαδικό παιχνίδι που τους αρέσει περισσότερο.
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι...
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Μαρία.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα επιτραπέζιο παιχνίδι "Τα ψαρέματα"- με νικητή όποιον θα μαζέψει περισσότερους πόντους στα ψάρια του.
Διάλεξε άλλα 3 παιδιά για να παίξουν μαζί της.Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό;
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: Mε
- Φύλλο εργασίας: Τα
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι...
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Ελένη.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα επιτραπέζιο παιχνίδι "Το φιδάκι ή ο Γκρινιάρης της Μίνυ". Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό;
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: Mε τυχαίες εικόνες (τρεις) συνθέτω διαφορετικές προτάσεις-παιχνίδια προφορικού λόγου. Οι εικόνες είναι: ήλιος-ξωτικό και λυχνάρι.Τα νήπια σχημάτισαν τις εξής προτάσεις:1)
2)
3)
- Φύλλο εργασίας (Portfoglio): Τα νήπια διαλέγουν μια πρόταση και γράφουν τις λέξεις με τη βοήθεια καρτελών, ζωγραφίζοντας ανάλογη εικόνα.
02-02-2015 Δευτέρα
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι. Αναφέρουν τα νέα τους όσα παιδιά επιθυμούν από τις τρεις μέρες που ήταν κλειστά τα σχολεία λόγω των Τριών Ιεραρχών ( καιρικά φαινόμενα, ειδήσεις από την τηλεόραση-επισκέψεις).
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι...
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Ζέτα.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα επιτραπέζιο παιχνίδι "Το 'χω στο μυαλό"- Τι είμαι;
Ένα θαυμάσιο παιχνίδι ερωτήσεων με εικόνες-κάρτες και στεφανάκια (4) για κάθε ζευγάρι παιδιών. Τα νήπια έκαναν
ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Όλη η ομάδα των παιδιών έδειξε ενδιαφέρον για το παιχνίδι, ξεκινώντας με τις κυρίες.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: ο Χαράλαμπος και η Μαρία.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Ο Φλεβάρης και τα χαρακτηριστικά του" , με την αφήγηση του παραμυθιού "τα παιχνίδια του Φλεβάρη",
από το παραμύθι "Τα παιδιά του Χειμώνα".
Ένα ταξίδι στα ζηλευτά παιχνίδια του Φλεβάρη, που παρά τη μικρή του χρονική διάρκεια (κουτσοφλέβαρος), χαρίζει σε όλους χαρά και ξενοιασιά με τις Απόκριες.
Ένα ταξίδι στα ζηλευτά παιχνίδια του Φλεβάρη, που παρά τη μικρή του χρονική διάρκεια (κουτσοφλέβαρος), χαρίζει σε όλους χαρά και ξενοιασιά με τις Απόκριες.
Με ποιούς τρόπους έπαιζε ο Φλεβάρης; Ποιο ήταν το σύνθημά του; Κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός με χαρίσματα ζηλευτά, δεν προσέχουμε μόνο την εξωτερική του εμφάνιση. Ποιές είναι οι παγκόσμιες μέρες - γιορτές, χαρακτηριστικές εικόνες του Φλεβάρη; Μιλάμε για τη μεγάλη γιορτή της Χριστιανοσύνης "την Υπαπαντή του Χριστού" και τι σημαίνει για μας. (Η είσοδος του Χριστού στην εκκλησία στις 40 μέρες μετά τη γέννησή του -το ίδιο κάνουν οι μανούλες με τα νεογέννητα μωρά).
- Παροιμίες για το μήνα Φλεβάρη: ποια είναι τα σοφά λόγια της γιαγιάς, τι σημαίνουν για τους γεωργούς; Τα νήπια επιλέγουν και λένε την παροιμία(ανάμεσα σε τρεις παροιμίες) που προτιμούν.
- Φύλλο εργασίας: Τα νήπια ζωγραφίζουν σε εικόνα την παροιμία που προτιμούν.
03-02-2015 Τρίτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: ο Χαράλαμπος και η Μαρία.
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της
τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Ζωή.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα επιτραπέζιο παιχνίδι "Go,go piggy"- Τα Γουρουνάκια.
Ένα θαυμάσιο παιχνίδι με ήρωες 4 γουρουνάκια (3) για κάθε παιδί-παίκτη, σε ταμπλό ζωγραφισμένος ένας λαχανόκηπος και στο κέντρο ο κακός λύκος που βγάζει έξω από το παιχνίδι τον αντίπαλο παίκτη. Προορισμός ο φρουτόκηπος, ποιος θα καταφέρει με τύχη το ζάρι του και τα 3 γουρουνάκια του να φθάσουν πρώτα στον φρουτόκηπο;Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Όλη η ομάδα των παιδιών έδειξε ενδιαφέρον για το παιχνίδι.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Η προστασία του σώματός μας" , με την αφήγηση του παραμυθιού "Αγαπούλα που πήγε η αγάπη όταν γεννήθηκε το αδερφάκι;".
- Πολλά νήπια έχουν μικρότερο αδερφάκι και κρίθηκε απαραίτητο να αναφερθούμε σε αυτό, γιατί τα νήπια μας ενημέρωσαν ότι έχουν υπομονή όταν παίζουν παιχνίδια με τα μικρότερα αδέρφια τους, ή τα ενοχλούν τακτικά.Αφού προηγηθεί συζήτηση σχετικά με τα συναισθήματα λύπης, μοναξιάς, ζήλιας που ίσως νιώθουν τα παιδιά που έχουν μικρότερο αδερφάκι, τα νήπια βρίσκουν τρόπους δημιουργικούς που θα μοιράζονται την αγάπη στην οικογένεια: επικοινωνία με τους γονείς, έκφραση των συναισθημάτων μας, βοήθεια και υπομονή ως μεγαλύτερα παιδιά στην οικογένεια. Στη συνέχεια συζητάμε για την υγιεινή ενός μωρού (μπάνιο και καθαριότητα, τροφή-εμβόλια) και πως μεγαλώνοντας μαθαίνουμε να κάνουμε το μπάνιο μόνοι μας, είμαστε πιο αυτόνομοι.
- Επίσης κρίθηκε απαραίτητο να αναφερθούμε στην αυτονομία και στην ευθύνη των ρόλων ενός παιδιού μεγαλώνοντας. Πως προστατεύουμε το σώμα μας, τον εαυτό μας;
- Παραμύθι: "Ο κανόνας του εσώρουχου" , με την αφήγηση της κυρίας Σοφίας ως "το χέρι" και της κυρίας Κικής ως "η Κίκο". Ένα παιδί φαντάζεται πολλά πράγματα: ότι πετάει, ότι θέλει γλυκά, ότι θέλει να το αγαπούν να τον αγγίζουν, μόνο αν το επιτρέπει το ίδιο. Μέσα από εικόνες τα παιδιά αντιλαμβάνονται, ότι δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να αγγίζει το σώμα μας και αμέσως το λέμε σε έναν μεγάλο: στους γονείς μας ή στην κυρία στο σχολείο, δεν το κρατάμε μυστικό.
- Φύλλο εργασίας: Τα νήπια ζωγραφίζουν και σειροθετούν
εικόνες με ελαφριά πράγματα και πιο βαριά. Προσεγγίζουν ως μονάδα μέτρησης το βάρος (σε κιλά και γραμμάρια) με τη ζυγαριά και τη δοκιμή διαφόρων υλικών ως βαρύ-ελαφρύ, με προβληματισμό και συζήτηση στην παρεούλα. Διάφορα υλικά (πούπουλο, κοχύλι, πέτρα, ξύλο,κουμπί, πλαστικό τούβλο κ.ά.) που τα νήπια ζυγίζουν σε ζευγάρια και τα χαρακτηρίζουν με μέτρο το βάρος τους ως ελαφρύ-βαρύ. Ποιό είναι το βάρος ενός νηπίου; (15-25 κιλά). Πως χαρακτηρίζει το βάρος τη διατροφή ενός ατόμου; (υπέρβαρος-αδύνατος).
04-02-2015 Τετάρτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: ο Χαράλαμπος και η Μαρία.
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Μελίνα.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα παιχνίδι lego "Το σχολείο της Πέπα"- της μικρής γουρουνίτσας. Διάλεξε να παίξει με τον Ιωάννη και τη Μαρία το παιχνίδι της. Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό;
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: Mε αφορμή το παιχνίδι της, τα παιδιά ανακαλύπτουν Ατομικά και Ομαδικά παιχνίδια, όπου τα σημειώνουμε με κιμωλία στον πίνακα. Στο τέλος καταμετρούν 13 ατομικά και 17 ομαδικά παιχνίδια. Διαπιστώνουμε ότι τα ομαδικά μας αρέσουν περισσότερο. Ρωτάμε τα νήπια γιατί δεν παίζουν ομαδικά παιχνίδια και μας απαντούν: ο χρόνος εργασίας των γονέων, δεν υπάρχουν πλατείες κοντά στο σπίτι τους, οι κίνδυνοι στις μεγάλες πόλεις. Γιατί επιλέγουν ομαδικά παιχνίδια; (μας αρέσει ο συναγωνισμός για το ποιος θα βγει νικήτής, το μοίρασμα ρόλων-ομάδων, οι φίλοι μας, η διάρκεια του παιχνιδιού είναι μεγαλύτερη κ.ά.).
- Φύλλο εργασίας: Τα νήπια ζωγραφίζουν ένα ατομικό και ένα ομαδικό παιχνίδι που τους αρέσει περισσότερο.
05-02-2015 Πέμπτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: ο Χαράλαμπος και η Μαρία.
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Μαρία.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα επιτραπέζιο παιχνίδι "Τα ψαρέματα"- με νικητή όποιον θα μαζέψει περισσότερους πόντους στα ψάρια του.
Διάλεξε άλλα 3 παιδιά για να παίξουν μαζί της.Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό;
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: Mε
- Φύλλο εργασίας: Τα
06-02-2015 Παρασκευή
- Πρωινές ανακοινώσεις: τηςς μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: ο Χαράλαμπος και η Μαρία.
Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Ελένη.
Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους της ένα επιτραπέζιο παιχνίδι "Το φιδάκι ή ο Γκρινιάρης της Μίνυ". Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό;
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά...", " Σσσ ησυχία, η φύση κοιμάται...", "φίλοι όλοι μαζί...", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: Mε τυχαίες εικόνες (τρεις) συνθέτω διαφορετικές προτάσεις-παιχνίδια προφορικού λόγου. Οι εικόνες είναι: ήλιος-ξωτικό και λυχνάρι.Τα νήπια σχημάτισαν τις εξής προτάσεις:1)
2)
3)
- Φύλλο εργασίας (Portfoglio): Τα νήπια διαλέγουν μια πρόταση και γράφουν τις λέξεις με τη βοήθεια καρτελών, ζωγραφίζοντας ανάλογη εικόνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου