27-01-2015 Τρίτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι. Αναφέρουν τα νέα τους όσα παιδιά επιθυμούν ,από τις τέσσερις μέρες που ήταν κλειστά τα σχολεία λόγω εκλογών (εκλογές, απότελέσματα. εκδρομές, επισκέψεις με την οικογένεια κ.ά)
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν ο Χαράλαμπος. Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους του ένα ελικόπτερο του ΕΚΑΒ. Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος του χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Επιλέγει την Εβελίνα για φίλη του, για να παίξουν μαζί στις ελεύθερες δραστηριότητες.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: η Μαρίλια και ο Κωνσταντίνος.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά", Στου Γενάρη το φεγγάρι", "φίλοι όλοι μαζί", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Παιχνίδια τώρα και παλιά που με αγάπη παίζουν τα παιδιά" , με την παρουσία εικόνων με παιχνίδια που έπαιζαν παλιά - έργα τέχνης τα νήπια αναγνωρίζουν τα παιχνίδια(τυφλόμυγα, περνά-περνά η μέλισσα, γύρω-γύρω όλοι), περιγράφουν τις εικόνες και τις οδηγίες των παιχνιδιών αυτών.
Δύο παιχνίδια τραβούν την ιδιαίτερη προσοχή των νηπίων αφού δεν τα αναγνωρίζουν και παίζονται στην Ελλάδα από την αρχαιότητα: η διελκυστίνδα-το τράβηγμα του σχοινιού και τα πεντόβολα. Αναφέρουν παιχνίδια που έχουν ακούσει από τον παππού και τη γιαγιά τους.
Ερωτήσεις στα νήπια όπως: Που παίζανε τα παιδιά παλιότερα, όπως βλέπουμε στις εικόνες; Γιατί δε συμβαίνει αυτό σήμερα; Τα περισσότερα παιχνίδια είναι ατομικά ή ομαδικά; Θεωρείτε-πιστεύετε ότι τα παιχνίδια παλιότερα ήταν καλύτερα και γιατί; Πως είναι σήμερα τα παιχνίδια ; Πως αισθάνονται τα παιδιά όταν παίζουν μόνα τους; Σας αρέσει που μοιράζεστε τα παιχνίδια σας στο σχολείο με τους φίλους σας και γιατί;
- Φύλλο εργασίας: Τα νήπια παίρνουν στο σπίτι φύλλο εργασίας όπου συζητούν με τους γονείς (μπαμπάς-μαμά) παιχνίδια που έπαιζε
στην παιδική του ηλικία ο κάθένας αντίστοιχα.
28-01-2015 Τετάρτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι.
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν ο Ιωάννης. Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους του ένα παιχνίδι. Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος του χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Επιλέγει τον Ηλία για φίλο του, για να παίξουν μαζί στις ελεύθερες δραστηριότητες.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: η Μαρίλια και ο Κωνσταντίνος.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά", Στου Γενάρη το φεγγάρι", "φίλοι όλοι μαζί", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Παιχνίδια τώρα και παλιά που με αγάπη παίζουν τα παιδιά" ,
29-01-2015 Πέμπτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι.
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Μάγδα. Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους του ένα παιχνίδι-το μαγικό σπίτι της Μπάρμπι. Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Επιλέγει την Αλκμήνη και τη Ναταλία για φίλες της, για να παίξουν μαζί στις ελεύθερες δραστηριότητες.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: η Μαρίλια και ο Κωνσταντίνος.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά", Στου Γενάρη το φεγγάρι", "φίλοι όλοι μαζί", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Παιχνίδια τώρα και παλιά που με αγάπη παίζουν τα παιδιά" ,
30-01-2015 Παρασκευή
- Το Νηπιαγωγείο θα είναι κλειστό: Ενημερώνονται οι γονείς ( βάσει εγκυκλίου )στις ανακοινώσεις του σχολείου, ότι τα νηπιαγωγεία δε θα λειτουργήσουν την ημέρα γιορτής των Τριών Ιεραρχών.
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι. Αναφέρουν τα νέα τους όσα παιδιά επιθυμούν ,από τις τέσσερις μέρες που ήταν κλειστά τα σχολεία λόγω εκλογών (εκλογές, απότελέσματα. εκδρομές, επισκέψεις με την οικογένεια κ.ά)
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν ο Χαράλαμπος. Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους του ένα ελικόπτερο του ΕΚΑΒ. Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος του χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Επιλέγει την Εβελίνα για φίλη του, για να παίξουν μαζί στις ελεύθερες δραστηριότητες.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: η Μαρίλια και ο Κωνσταντίνος.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά", Στου Γενάρη το φεγγάρι", "φίλοι όλοι μαζί", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Παιχνίδια τώρα και παλιά που με αγάπη παίζουν τα παιδιά" , με την παρουσία εικόνων με παιχνίδια που έπαιζαν παλιά - έργα τέχνης τα νήπια αναγνωρίζουν τα παιχνίδια(τυφλόμυγα, περνά-περνά η μέλισσα, γύρω-γύρω όλοι), περιγράφουν τις εικόνες και τις οδηγίες των παιχνιδιών αυτών.
Δύο παιχνίδια τραβούν την ιδιαίτερη προσοχή των νηπίων αφού δεν τα αναγνωρίζουν και παίζονται στην Ελλάδα από την αρχαιότητα: η διελκυστίνδα-το τράβηγμα του σχοινιού και τα πεντόβολα. Αναφέρουν παιχνίδια που έχουν ακούσει από τον παππού και τη γιαγιά τους.
Ερωτήσεις στα νήπια όπως: Που παίζανε τα παιδιά παλιότερα, όπως βλέπουμε στις εικόνες; Γιατί δε συμβαίνει αυτό σήμερα; Τα περισσότερα παιχνίδια είναι ατομικά ή ομαδικά; Θεωρείτε-πιστεύετε ότι τα παιχνίδια παλιότερα ήταν καλύτερα και γιατί; Πως είναι σήμερα τα παιχνίδια ; Πως αισθάνονται τα παιδιά όταν παίζουν μόνα τους; Σας αρέσει που μοιράζεστε τα παιχνίδια σας στο σχολείο με τους φίλους σας και γιατί;
- Φύλλο εργασίας: Τα νήπια παίρνουν στο σπίτι φύλλο εργασίας όπου συζητούν με τους γονείς (μπαμπάς-μαμά) παιχνίδια που έπαιζε
στην παιδική του ηλικία ο κάθένας αντίστοιχα.
28-01-2015 Τετάρτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι.
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν ο Ιωάννης. Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους του ένα παιχνίδι. Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος του χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Επιλέγει τον Ηλία για φίλο του, για να παίξουν μαζί στις ελεύθερες δραστηριότητες.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: η Μαρίλια και ο Κωνσταντίνος.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά", Στου Γενάρη το φεγγάρι", "φίλοι όλοι μαζί", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Παιχνίδια τώρα και παλιά που με αγάπη παίζουν τα παιδιά" ,
29-01-2015 Πέμπτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι.
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη του γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Μάγδα. Μας έφερε και παρουσιάσε στους φίλους του ένα παιχνίδι-το μαγικό σπίτι της Μπάρμπι. Τα νήπια έκαναν ερωτήσεις: ποιος της χάρισε το παιχνίδι, με ποιούς τρόπους παίζει με αυτό; Επιλέγει την Αλκμήνη και τη Ναταλία για φίλες της, για να παίξουν μαζί στις ελεύθερες δραστηριότητες.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: η Μαρίλια και ο Κωνσταντίνος.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α, α,α, αρχίζει η παγωνιά", Στου Γενάρη το φεγγάρι", "φίλοι όλοι μαζί", "το παιχνίδι που αγαπώ".
- Το θέμα μας: "Παιχνίδια τώρα και παλιά που με αγάπη παίζουν τα παιδιά" ,
30-01-2015 Παρασκευή
- Το Νηπιαγωγείο θα είναι κλειστό: Ενημερώνονται οι γονείς ( βάσει εγκυκλίου )στις ανακοινώσεις του σχολείου, ότι τα νηπιαγωγεία δε θα λειτουργήσουν την ημέρα γιορτής των Τριών Ιεραρχών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου