21/04/2015 Δευτέρα
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του. Όλα τα νήπια παρουσιάζουν εικόνες για τις μέρες των διακοπών που θυμούνται με αγάπη και χαρά.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: ο Αλέξανδρος.
- Το θέμα μας: "Προσέχω το περιβάλλον", τι γνωρίζουν τα παιδιά; Με την αλλαγή της βιβλιοθήκης και κεντρικό θέμα βιβλίων " Προσέχω το περιβάλλον". Τα νήπια συζητούν και εκφράζονται με προτάσεις σχετικές με εμπειρίες που έχει το καθένα, στη σχέση του με τη φύση, το περιβάλλον γύρω του.
Σχεδιάζουμε ιδεόγραμμα με κεντρικό θέμα το περιβάλλον.
- Παραμύθι: "Η κυρα -Φύση και ο κακός ο ρύπος", τα νήπια μετά την αφήγηση της ιστορίας μας συζητούν για τις εντυπώσεις τους από αυτό, καθώς και παρουσιάζουν μια λέξη που άκουσαν από την ιστορία (π.χ. θάλασσα, Ρύπος, φύση, σκουπίδια, φωτιά,ζώα κ.ά.) Στη συνέχεια διατυπώνουν μια πρόταση με τη λεξούλα τους.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια για την προστασία του περιβάλλοντος:" Μπες στο κλίμα", " Μην πετάξεις τα χαρτιά".
- Διάλειμμα: Τα νήπια παίζουν ομαδικά παιχνίδια στην αυλή (περνά-περνά η μέλισσα, δεν περνάς κυρά Μαρία).
22/04/2015 Τρίτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: η Νάντια.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια για την προστασία του περιβάλλοντος:" Μπες στο κλίμα", " Μην πετάξεις τα χαρτιά".
- Το θέμα μας: "Προσέχω το περιβάλλον", τα νήπια επαναλαμβάνουν την πρότασή τους για το περιβάλλον και την απεικονίζουν σε φύλλο εργασίας για το portfoglio-αξιολόγηση γραπτού λόγου νηπίων.
Αφού είχαν διατυπώσει την προηγούμενη μέρα τις ομορφιές και τα καλά της φύσης γύρω τους, σήμερα εκφράζονται μέσα από προσωπικές τους εμπειρίες για το αν έχουν δει κάτι άσχημο στη φύση. Τα νήπια εστίασαν περισσότερο στα σκουπίδια και στο βρώμικο αέρα που αναπνέουμε-καυσαέρια, φουγάρα εργοστασίων-καπνοδόχοι σπιτιών.
- Διάλειμμα: Τα νήπια παίζουν ομαδικά παιχνίδια στην αυλή (Αλάτι ψιλό,αλάτι χοντρό..., Η αλυσίδα με αναγνώριση λέξεων από ένα φώνημα-γράμμα).
- Ανάγνωση της ιστορίας: Τα νήπια ακούν με προσοχή το παραμύθι " Το δάσος που το 'σκασε".
23/04/2015 Τετάρτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το
παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: η Εβελίνα.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια για την προστασία του περιβάλλοντος:" Μπες στο κλίμα", " Μην πετάξεις τα χαρτιά".
- Το θέμα μας: "Προσέχω το περιβάλλον", τα νήπια γνωρίζουν τη χλωρίδα και πανίδα του περιβάλλοντός μας. Υπάρχουν οργανώσεις οι οποίες προστατεύουν τη φύση; Βρίσκουμε μαζί με τα παιδιά τη λέξη-κλειδί της συγκεκριμένης δραστηριότητας, ώστε να τη βάλουμε σε μια "μηχανή αναζήτησης" του Διαδικτύου για να βρούμε πληροφορίες.
Αυτές οι οργανώσεις έχουν εκπαιδευτικό υλικό που θα μας βοηθήσει να λύσουμε τις απορίες μας: (WWF ΕΛΛΑΣ, ΕΕΠΦ δηλαδή Ελληνική Εταιρία Προστασίας Φύσης, Καλλιστώ για τα άγρια ζώα, Αρκτούρος ). Ποιος είναι ο ρόλος τους; Ποια είναι τα κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στον τόπο μας; (Φιλιάτες Θεσπρωτίας, Φιλιππιάδα Πρεβέζης).
- Διάλειμμα: Τα νήπια παίζουν ομαδικά παιχνίδια στην αυλή - (Τα κεραμιδάκια, τα μήλα).
23/04/2015 Πέμπτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: η Μαρίλια.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια για την προστασία του περιβάλλοντος:" Μπες στο κλίμα", " Μην πετάξεις τα χαρτιά".
- Το θέμα μας: "Αναφορά στη γιορτή του Αγίου Γεωργίου", τα νήπια παρουσιάζουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα που γιορτάζουν σήμερα και τις εκδηλώσεις στην περιοχή μας: πανηγύρια, λιτανεία με άλογα και γιορτή στην πλατεία.
Ανάγνωση της ιστορίας του Αγίου Γεωργίου από το βιβλίο "Απρίλιος, σειρά 12 μήνες" εκδ. Μαλλιάρης Παιδεία.
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: η Αλκμήνη.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια
για την εκδήλωση - τα παλιά παιχνίδια:" Ελάτε να γίνουμε φίλοι", " Τα παλιά παιχνίδια".
- Το θέμα μας: "Επίσκεψη πολιτιστικού φορέα"- τα νήπια με μεγάλη ανυπομονησία και χαρά περιμένουν τους εκλεκτούς προσκεκλημένους μας με την κυρία Βεατρίκη υπεύθυνη για την παράδοση και ο κύριος Χρήστος Κολιούσης με μεράκι και αγάπη για την παραδοσιακή μουσική και τα τραγούδια του τόπου μας, θα συμμετέχουν στην εκδήλωση παρουσίασης του πολιτιστικού προγράμματός μας με συνεργασία και του αρχαιολογικού μουσείου Ηγουμενίτσας.
Μετά το παιχνίδι γνωριμίας στην παρεούλα τα νήπια έκαναν ερωτήσεις:
Πως έμαθαν τα τραγούδια και πως να παίζουν μουσική με τη φλογέρα, το κλαρίνο;
Η κυρία Βεατρίκη εξήγησε στα παιδιά πως τα τραγούδια αυτά είναι από στόμα σε στόμα και μοιάζουν όπως τα παραμύθια έχουν αρχή, μέση και τέλος, μικρές αληθινές ιστορίες του τόπου μας, της Ηπείρου που έγιναν παραδοσιακά τραγούδια. Έχουν ρυθμό και μέτρο με μουσικό όργανο το κλαρίνο, μα και τη φλογέρα του βοσκού.
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του. Όλα τα νήπια παρουσιάζουν εικόνες για τις μέρες των διακοπών που θυμούνται με αγάπη και χαρά.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: ο Αλέξανδρος.
- Το θέμα μας: "Προσέχω το περιβάλλον", τι γνωρίζουν τα παιδιά; Με την αλλαγή της βιβλιοθήκης και κεντρικό θέμα βιβλίων " Προσέχω το περιβάλλον". Τα νήπια συζητούν και εκφράζονται με προτάσεις σχετικές με εμπειρίες που έχει το καθένα, στη σχέση του με τη φύση, το περιβάλλον γύρω του.
Σχεδιάζουμε ιδεόγραμμα με κεντρικό θέμα το περιβάλλον.
- Παραμύθι: "Η κυρα -Φύση και ο κακός ο ρύπος", τα νήπια μετά την αφήγηση της ιστορίας μας συζητούν για τις εντυπώσεις τους από αυτό, καθώς και παρουσιάζουν μια λέξη που άκουσαν από την ιστορία (π.χ. θάλασσα, Ρύπος, φύση, σκουπίδια, φωτιά,ζώα κ.ά.) Στη συνέχεια διατυπώνουν μια πρόταση με τη λεξούλα τους.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια για την προστασία του περιβάλλοντος:" Μπες στο κλίμα", " Μην πετάξεις τα χαρτιά".
- Διάλειμμα: Τα νήπια παίζουν ομαδικά παιχνίδια στην αυλή (περνά-περνά η μέλισσα, δεν περνάς κυρά Μαρία).
22/04/2015 Τρίτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: η Νάντια.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια για την προστασία του περιβάλλοντος:" Μπες στο κλίμα", " Μην πετάξεις τα χαρτιά".
- Το θέμα μας: "Προσέχω το περιβάλλον", τα νήπια επαναλαμβάνουν την πρότασή τους για το περιβάλλον και την απεικονίζουν σε φύλλο εργασίας για το portfoglio-αξιολόγηση γραπτού λόγου νηπίων.
Αφού είχαν διατυπώσει την προηγούμενη μέρα τις ομορφιές και τα καλά της φύσης γύρω τους, σήμερα εκφράζονται μέσα από προσωπικές τους εμπειρίες για το αν έχουν δει κάτι άσχημο στη φύση. Τα νήπια εστίασαν περισσότερο στα σκουπίδια και στο βρώμικο αέρα που αναπνέουμε-καυσαέρια, φουγάρα εργοστασίων-καπνοδόχοι σπιτιών.
- Διάλειμμα: Τα νήπια παίζουν ομαδικά παιχνίδια στην αυλή (Αλάτι ψιλό,αλάτι χοντρό..., Η αλυσίδα με αναγνώριση λέξεων από ένα φώνημα-γράμμα).
- Ανάγνωση της ιστορίας: Τα νήπια ακούν με προσοχή το παραμύθι " Το δάσος που το 'σκασε".
23/04/2015 Τετάρτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το
παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: η Εβελίνα.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια για την προστασία του περιβάλλοντος:" Μπες στο κλίμα", " Μην πετάξεις τα χαρτιά".
- Το θέμα μας: "Προσέχω το περιβάλλον", τα νήπια γνωρίζουν τη χλωρίδα και πανίδα του περιβάλλοντός μας. Υπάρχουν οργανώσεις οι οποίες προστατεύουν τη φύση; Βρίσκουμε μαζί με τα παιδιά τη λέξη-κλειδί της συγκεκριμένης δραστηριότητας, ώστε να τη βάλουμε σε μια "μηχανή αναζήτησης" του Διαδικτύου για να βρούμε πληροφορίες.
Αυτές οι οργανώσεις έχουν εκπαιδευτικό υλικό που θα μας βοηθήσει να λύσουμε τις απορίες μας: (WWF ΕΛΛΑΣ, ΕΕΠΦ δηλαδή Ελληνική Εταιρία Προστασίας Φύσης, Καλλιστώ για τα άγρια ζώα, Αρκτούρος ). Ποιος είναι ο ρόλος τους; Ποια είναι τα κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στον τόπο μας; (Φιλιάτες Θεσπρωτίας, Φιλιππιάδα Πρεβέζης).
- Διάλειμμα: Τα νήπια παίζουν ομαδικά παιχνίδια στην αυλή - (Τα κεραμιδάκια, τα μήλα).
23/04/2015 Πέμπτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: η Μαρίλια.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια για την προστασία του περιβάλλοντος:" Μπες στο κλίμα", " Μην πετάξεις τα χαρτιά".
- Το θέμα μας: "Αναφορά στη γιορτή του Αγίου Γεωργίου", τα νήπια παρουσιάζουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα που γιορτάζουν σήμερα και τις εκδηλώσεις στην περιοχή μας: πανηγύρια, λιτανεία με άλογα και γιορτή στην πλατεία.
Ανάγνωση της ιστορίας του Αγίου Γεωργίου από το βιβλίο "Απρίλιος, σειρά 12 μήνες" εκδ. Μαλλιάρης Παιδεία.
Επανερχόμαστε στο κεντρικό μας θέμα ενημερώνοντας τα νήπια με τις Ανακοινώσεις-Νέα : για τη δραστηριότητα του "Let's do it Greece", το Σάββατο και την Κυριακή 25-26/04/2015 σχετικά με την καθαριότητα στις παιδικές χαρές της πόλης μας και του ποδηλατόδρομου, όσο και της παραλίας Δρεπάνου, με τη συμμετοχή σχολείων, φορέων του Δήμου μας και των κατοίκων-μανούλες Ηγουμενίτσας.
Τέθηκε στα παιδιά το ερώτημα: Πως εμείς οι άνθρωποι βλάπτουμε το περιβάλλον; αφού προβληματίστηκαν έδωσαν τις δικές τους απαντήσεις: καίμε τα δάση, πετάμε σκουπίδια, τα φουγάρα μολύνουν τον αέρα, κόβουμε τα δέντρα, βρωμίζουμε τη θάλασσα κ.ά.
Στη συνέχεια δείχνουμε στα νήπια εικόνες με τρόπους προστασίας του περιβάλλοντος, (της χλωρίδας και της πανίδας) τις περιγράφουν, συζητάμε πάνω σε αυτές και καταγράφουμε τους τρόπους αυτούς στον πίνακα κιμωλίας.
- Διάλειμμα: Τα νήπια μαθαίνουν τα τραγούδια της εκδήλωσής μας:
(ελάτε να γίνουμε φίλοι, τα παλιά παιχνίδια) που θα παρουσιάσουν στο αρχαιολογικό μουσείο Ηγουμενίτσας στις 14-05-2015.
- Φύλλο εργασίας: Τα νήπια ζωγραφίζουν εικόνα με ποιον τρόπο μπορούν να προσέχουν-προστατεύουν το περιβάλον;
24/04/2015 ΠαρασκευήΤέθηκε στα παιδιά το ερώτημα: Πως εμείς οι άνθρωποι βλάπτουμε το περιβάλλον; αφού προβληματίστηκαν έδωσαν τις δικές τους απαντήσεις: καίμε τα δάση, πετάμε σκουπίδια, τα φουγάρα μολύνουν τον αέρα, κόβουμε τα δέντρα, βρωμίζουμε τη θάλασσα κ.ά.
Στη συνέχεια δείχνουμε στα νήπια εικόνες με τρόπους προστασίας του περιβάλλοντος, (της χλωρίδας και της πανίδας) τις περιγράφουν, συζητάμε πάνω σε αυτές και καταγράφουμε τους τρόπους αυτούς στον πίνακα κιμωλίας.
- Διάλειμμα: Τα νήπια μαθαίνουν τα τραγούδια της εκδήλωσής μας:
(ελάτε να γίνουμε φίλοι, τα παλιά παιχνίδια) που θα παρουσιάσουν στο αρχαιολογικό μουσείο Ηγουμενίτσας στις 14-05-2015.
- Φύλλο εργασίας: Τα νήπια ζωγραφίζουν εικόνα με ποιον τρόπο μπορούν να προσέχουν-προστατεύουν το περιβάλον;
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι ο Χαράλαμπος και η Μαρία. - Βοηθός τάξης: η Αλκμήνη.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια
για την εκδήλωση - τα παλιά παιχνίδια:" Ελάτε να γίνουμε φίλοι", " Τα παλιά παιχνίδια".
- Το θέμα μας: "Επίσκεψη πολιτιστικού φορέα"- τα νήπια με μεγάλη ανυπομονησία και χαρά περιμένουν τους εκλεκτούς προσκεκλημένους μας με την κυρία Βεατρίκη υπεύθυνη για την παράδοση και ο κύριος Χρήστος Κολιούσης με μεράκι και αγάπη για την παραδοσιακή μουσική και τα τραγούδια του τόπου μας, θα συμμετέχουν στην εκδήλωση παρουσίασης του πολιτιστικού προγράμματός μας με συνεργασία και του αρχαιολογικού μουσείου Ηγουμενίτσας.
Μετά το παιχνίδι γνωριμίας στην παρεούλα τα νήπια έκαναν ερωτήσεις:
Πως έμαθαν τα τραγούδια και πως να παίζουν μουσική με τη φλογέρα, το κλαρίνο;
Η κυρία Βεατρίκη εξήγησε στα παιδιά πως τα τραγούδια αυτά είναι από στόμα σε στόμα και μοιάζουν όπως τα παραμύθια έχουν αρχή, μέση και τέλος, μικρές αληθινές ιστορίες του τόπου μας, της Ηπείρου που έγιναν παραδοσιακά τραγούδια. Έχουν ρυθμό και μέτρο με μουσικό όργανο το κλαρίνο, μα και τη φλογέρα του βοσκού.
Ο κύριος Χρήστος μας ξάφνιασε ευχάριστα όταν έδειξε στα παιδιά την πλαστική φλογέρα με το φυσερό και μια άλλη φλογέρα που την είχε φτιάξει αυτοσχέδια ένας βοσκός από την κάνη ενός όπλου.
Το όπλο είχε μεταμορφωθεί σε μουσικό όργανο-φλογέρα και τα παιδιά αφου το επεξεργάστηκαν, τραγούδησαν όλοι μαζί το τραγούδι "Ο ήλιος βασιλεύει κι η μέρα χάνεται...".
Βέβαια για να παντρέψουμε τη λαϊκή παράδοση και το σήμερα δυο νήπια ο Στάθης και η Ελένη με πολλή αγάπη είχαν φορέσει παραδοσιακές φορεσιές στην παρεούλα.
Επίσης τα παιδιά με μεγάλη προσοχή και ενδιαφέρον άκουσαν τη μελωδία της φλογέρας στην Ηπειρώτικη μουσική μαζί με το ρυθμό του ντεφιού και του κλαρίνου.
Στη συνέχεια με το τρενάκι της αυλής τα νήπια σχημάτισαν κύκλο και με την συνοδεία της μουσικής και του τραγουδιού χόρεψαν "Μωρή κοντούλα λεμονιά".
Η κυρία Βεατρίκη τόνισε στα παιδιά το λεβέντικο χορό του άνδρα που ήταν ηγέτης-αρχηγός στην Ηπειρώτικη οικογένεια, με το χέρι ψηλά, το στήθος και τις πλάτες προς τα έξω, το κεφάλι καμαρωτά στο χορό. Επίσης οι γυναίκες της πεδιάδας χόρευαν σεμνά με χαμηλά βήματα στο χορό, ενώ οι γυναίκες του βουνού έκαναν μεγαλύτερα και ψηλότερα βήματα, χαρακτηριστικό τους γνώρισμα όμως ήταν το λίκνισμα του κορμιού, της μέσης.
Στο τέλος αυτής της δημιουργικής δραστηριότητας τα νήπια εξέφρασαν τα συναισθήματά τους: ένιωσα να θέλω να γελάσω από χαρά και να κλάψω είπε η Αλκμήνη, ένιωσα με τη μουσική σα να ξέρω τα βήματα του χορού είπε η Ζέτα, ένιωσα σαν σε γάμο είπε ο Ηλίας, ένιωσα όπως στο πανηγύρι είπαν πολλά παιδιά, γνώρισα την Ηπειρώτικη μουσική είπε ο Ιωάννης. Τα νήπια παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και χαρά τη δραστηριότητα εμπλοκής της παράδοσης στο πολιτιστικό μας πρόγραμμα, μαθαίνοντας συνήθειες, καημούς, χαρές του λαού μας.
Όμως και οι κυρίες και κύριοι εξέφρασαν τα συναισθήματά τους: συγκίνηση, χαρά, δημιουργία με τη νέα γενιά, ένιωσαν τα παιδικά τους χρόνια σε Νηπιαγωγείο που δεν γνώρισαν όταν ήταν παιδιά.
Αφού τους ευχαριστήσαμε για τη συμμετοχή τους, υποσχεθήκαμε την επόμενη συνάντησή μας ως πρόβα στο Μουσείο για την παρουσίαση του προγράμματός μας.
Ο κύριος Χρήστος μας παρουσίασε το ποίημα του όταν ήταν μικρό παιδί στο δημοτικό σχολείο, που μιλούσε για την αποφυγή των γλυκών-τη σωστή διατροφή των παιδιών. Με πολλά χαμόγελα τους αποχαιρετήσαμε και ...
ευχηθήκαμε ένα ξεκούραστο ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
Η κυρία Βεατρίκη τόνισε στα παιδιά το λεβέντικο χορό του άνδρα που ήταν ηγέτης-αρχηγός στην Ηπειρώτικη οικογένεια, με το χέρι ψηλά, το στήθος και τις πλάτες προς τα έξω, το κεφάλι καμαρωτά στο χορό. Επίσης οι γυναίκες της πεδιάδας χόρευαν σεμνά με χαμηλά βήματα στο χορό, ενώ οι γυναίκες του βουνού έκαναν μεγαλύτερα και ψηλότερα βήματα, χαρακτηριστικό τους γνώρισμα όμως ήταν το λίκνισμα του κορμιού, της μέσης.
Στο τέλος αυτής της δημιουργικής δραστηριότητας τα νήπια εξέφρασαν τα συναισθήματά τους: ένιωσα να θέλω να γελάσω από χαρά και να κλάψω είπε η Αλκμήνη, ένιωσα με τη μουσική σα να ξέρω τα βήματα του χορού είπε η Ζέτα, ένιωσα σαν σε γάμο είπε ο Ηλίας, ένιωσα όπως στο πανηγύρι είπαν πολλά παιδιά, γνώρισα την Ηπειρώτικη μουσική είπε ο Ιωάννης. Τα νήπια παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και χαρά τη δραστηριότητα εμπλοκής της παράδοσης στο πολιτιστικό μας πρόγραμμα, μαθαίνοντας συνήθειες, καημούς, χαρές του λαού μας.
Όμως και οι κυρίες και κύριοι εξέφρασαν τα συναισθήματά τους: συγκίνηση, χαρά, δημιουργία με τη νέα γενιά, ένιωσαν τα παιδικά τους χρόνια σε Νηπιαγωγείο που δεν γνώρισαν όταν ήταν παιδιά.
Αφού τους ευχαριστήσαμε για τη συμμετοχή τους, υποσχεθήκαμε την επόμενη συνάντησή μας ως πρόβα στο Μουσείο για την παρουσίαση του προγράμματός μας.
Ο κύριος Χρήστος μας παρουσίασε το ποίημα του όταν ήταν μικρό παιδί στο δημοτικό σχολείο, που μιλούσε για την αποφυγή των γλυκών-τη σωστή διατροφή των παιδιών. Με πολλά χαμόγελα τους αποχαιρετήσαμε και ...
ευχηθήκαμε ένα ξεκούραστο ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου