Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Καλώς μας ήρθες Άνοιξη!

Πετούν τα πεταλούδια κι ανθίζουν τα λουλούδια
κι ο κούκος βεβαιώνει πως έλιωσε το χιόνι!
01/03/2016 Τρίτη
- Τα νέα μας: Τα νήπια που είναι υπεύθυνοι (η Αλεξάνδρα και η Γεωργία) για την εβδομάδα και ο βοηθός (ο Νότης)  που αλλάζει κάθε μέρα, λένε τα νέα τους-ανακοινώσεις.
 Ο βοηθός ζωγραφίζει στο καβαλέτο με κιμωλία και γράφει το όνομά του. Την ώρα της παρεούλας λέει το ημερολόγιο (Ημερομηνία-μήνας-εποχή και καιρός). Επίσης διατυπώνει πρόταση σχετική με το θέμα της ημέρας ή με εικόνες σχετικές με το θέμα δημιουργεί μικρή ιστορία. (Καλλιέργεια προφορικού λόγου)
- Αλλαγή και δημιουργία γωνιάς γλώσσας: η παρεούλα άλλαξε γωνιά και επειδή βρίσκεται κοντά στη βιβλιοθήκε έγινε γωνιά γλώσσας και δημιουργίας.
- Ζωγραφική με θέμα: Τα νήπια επιλέγουν το θέμα και ενημερώνονται για τεχνικές σχεδίου και ζωγραφικής (περίγραμμα, φόντο, κορνίζα σχεδίου) και διατυπώνουν πρόταση για το σχετικό θέμα. Το θέμα μας: "Τι μου αρέσει στο χωριό; "Διατύπωση πρότασης.
- Τραγούδια:" Πετούν τα πεταλούδια κι ανθίζουν τα λουλούδια...", " Ήρθε η Άνοιξη παιδιά άνθισε η αμυγδαλιά..."τραγούδι με εικόνες σχετικές με την άνοιξη. 
-Το Θέμα μας:"Η Άνοιξη και οι μήνες της" τα νήπια παρατηρούν και περιγράφουν σχετικές εικόνες. Ποιες είναι οι παροιμίες που γνωρίζουμε
για το μήνα Μάρτη;
-Αφήγηση παραμυθιού:  " Τα παιδιά της Άνοιξης"τα νήπια παρακολουθούν με ενδιαφέρον την αφήγηση του παραμυθιού. Γιατί αλλάζει ο καιρός το Μάρτη; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα; (ο άστατος καιρός, ο αέρας, τα δέντρα, η φύση πρασινίζει, φυτεύουμε σπόρους κ.ά.)
-Φύλλο εργασίας:  "Καλώς μας ήρθες Άνοιξη!"τα νήπια λύνουν το σταυρόλεξο με τη βοήθεια των εικόνων, και γράφουν την ανάλογη λέξη του μήνα.
02/03/2016 Τετάρτη
- Τα νέα μας: Τα νήπια που είναι υπεύθυνοι (η Αλεξάνδρα και η Γεωργία) για την εβδομάδα και ο βοηθός (η Μελίνα)  που αλλάζει κάθε μέρα, λένε τα νέα τους-ανακοινώσεις.
 Ο βοηθός ζωγραφίζει στο καβαλέτο με κιμωλία και γράφει το όνομά του. Την ώρα της παρεούλας λέει το ημερολόγιομερομηνία-μήνας-εποχή και καιρός). Επίσης διατυπώνει πρόταση σχετική με το θέμα της ημέρας ή με εικόνες σχετικές με το θέμα δημιουργεί μικρή ιστορία. (Καλλιέργεια προφορικού λόγου)
- Αλλαγή και δημιουργία γωνιάς γλώσσας: η παρεούλα άλλαξε γωνιά και επειδή βρίσκεται κοντά στη βιβλιοθήκε έγινε γωνιά γλώσσας και δημιουργίας.
- Τραγούδια:" Πετούν τα πεταλούδια κι ανθίζουν τα λουλούδια...", " Ήρθε η Άνοιξη παιδιά άνθισε η αμυγδαλιά..."τραγούδι με εικόνες σχετικό με την άνοιξη.
-Το Θέμα μας:"Απόκριες" τα νήπια περιγράφουν δικές τους εμπειρίες για τις απόκριες και τι γνωρίζουν. (ιδεόγραμμα)
 -Αφήγηση παραμυθιού:  " Ο Αρλεκίνος"τα νήπια παρακολουθούν με ενδιαφέρον την αφήγηση του παραμυθιού. Απαντούν σε ερώτηση για τα συναισθήματα του Αρλεκίνου από τη χαρά στη λύπη.
-Φύλλο εργασίας:  " Τα συναισθήματα του Αρλεκίνου-από τη χαρά στη λύπη!"τα νήπια ζωγραφίζουν ανάλογη εικόνα και εκφράζουν το δικό τους συναίσθημα για τον Αρλεκίνο.
03/03/2016 Πέμπτη (Τσικνοπέμπτη)
- Τα νέα μας: Τα νήπια που είναι υπεύθυνοι (η Αλεξάνδρα και η Γεωργία) για την εβδομάδα και ο βοηθός (η Γεωργία)  που αλλάζει κάθε μέρα, λένε τα νέα τους-ανακοινώσεις.
Ο βοηθός ζωγραφίζει στο καβαλέτο με κιμωλία και γράφει το όνομά του. Την ώρα της παρεούλας λέει το ημερολόγιο.  
μερομηνία-μήνας-εποχή και καιρός).
 Επίσης διατυπώνει πρόταση σχετική με το θέμα της ημέρας ή με εικόνες σχετικές με το θέμα δημιουργεί μικρή ιστορία. (Καλλιέργεια προφορικού λόγου).
- Τραγούδι:" Γύρω γύρω γαϊτανάκι ας χορέψουμε λιγάκι στην τρελλή αποκριά...".
- Ζωγραφική με θέμα: Τα νήπια επιλέγουν το θέμα και ενημερώνονται για τεχνικές σχεδίου και ζωγραφικής (περίγραμμα, φόντο, κορνίζα σχεδίου) και διατυπώνουν πρόταση για το σχετικό θέμα. Το θέμα μας: "Απόκριες-Καρναβάλι και χορός" Διατύπωση πρότασης.
-Το Θέμα μας:"Το γαϊτανάκι - η Τσικνοπέμπτη, ήθη και έθιμα του τόπου μας" τα νήπια περιγράφουν δικές τους εμπειρίες για το γαϊτανάκι, που έρχεται στην παρεούλα και με το κατάλληλο τραγούδι αρχίζει ο χορός. Ποιο είναι το έθιμο της Τσικνοπέμπτης; ή τσίκνα έφτασε από το άνοιχτό παράθυρο του σχολείου μας...Μια μικρή βόλτα στο 2ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας για χρόνια πολλά και το σουβλάκι στα χέρια των νηπίων από το σύλλογο γονέων του Γυμνασίου, τους ευχαριστούμε θερμά!
Κι αρχίζει ο χορός... τα νήπια έπαιξαν παιχνίδια (μουσικά καπέλα) και χόρεψαν με το γαϊτανάκι.
04/03/2016 Παρασκευή
- Τα νέα μας: Τα νήπια που είναι υπεύθυνοι (η Αλεξάνδρα και η Γεωργία) για την εβδομάδα και ο βοηθός (η ...........................)  που αλλάζει κάθε μέρα, λένε τα νέα τους-ανακοινώσεις.
Ο βοηθός ζωγραφίζει στο καβαλέτο με κιμωλία και γράφει το όνομά του. Την ώρα της παρεούλας λέει το ημερολόγιο (Ημερομηνία-μήνας-εποχή και
καιρός).  Επίσης διατυπώνει πρόταση σχετική με το θέμα της ημέρας ή με εικόνες σχετικές με το θέμα δημιουργεί μικρή ιστορία. (Καλλιέργεια προφορικού λόγου)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου