Κυριακή, 15 Μαΐου 2016

Ο Μάιος μας έφτασε...

εμπρός βήμα ταχύ, να τον προϋπαντήσουμε παιδιά στην εξοχή! (Παραδοσιακό τραγούδι)
09/05/2016 Δευτέρα
- Τα νέα μας: Τα νήπια που είναι υπεύθυνοι (η Άννα και ο Βασίλης) για την εβδομάδα και ο βοηθός (ο Χρήστος Β.)  που αλλάζει κάθε μέρα, λένε τα νέα τους-ανακοινώσεις.
Ο βοηθός ζωγραφίζει στον πίνακα κιμωλίας και γράφει λέξεις με τη βοήθεια των καρτελών. 
 Επίσης οι υπεύθυνοι και ο βοηθός συνθέτουν πρόταση με το θέμα μας:"Ο Μάιος μας έφτασε...".
- Τα τραγούδια μας:"Ο Μάιος μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ...", "πως ήθελα να ήμουν λουλουδάκι...", "Είμαστε πουλιά..." , τα νήπια μαθαίνουν τα τραγούδια με τη βοήθεια των εικόνων. 
-Το Θέμα μας:"Ο μήνας Μάιος και τα χαρακτηριστικά γνωρίσματά του" τα νήπια παρατηρούν και περιγράφουν πίνακες ζωγραφικής με θέμα το Μάιο. Συζητάμε με τα νήπια εικόνες της φύσης και τις διακοπές του Πάσχα. Πως πέρασαν στο χωριό;Πως ήταν η φύση γύρω τους; Να γνωρίσουν το έθιμο του Πρωτομαγιάτικου στεφανιού. Η παραμονή του στην είσοδο του σπιτιού ως την ημέρα του Αϊ Γιάννη και το κάψιμο στη φωτιά. Ποια ονόματα έχει δώσει η λαϊκή μας παράδοση στο μήνα Μάη;(Λούλουδος, πράσινος, τριανταφυλλάς, Καλομήνας). Γιατί να έχουν δώσει αυτά τα ονόματα;
10/05/2016 Τρίτη
- Τα νέα μας: Τα νήπια που είναι υπεύθυνοι (η Άννα και ο Βασίληςγια την εβδομάδα και ο βοηθός (η Βασιλική)  που αλλάζει κάθε μέρα, λένε τα νέα τους-ανακοινώσεις.
Ο βοηθός ζωγραφίζει στον πίνακα κιμωλίας και γράφει λέξεις με τη βοήθεια των καρτελών. 
 Επίσης οι υπεύθυνοι και ο βοηθός συνθέτουν πρόταση με το θέμα μας:"Η μητέρα".
- Τα τραγούδια μας:"Ο Μάιος μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ...", "πως ήθελα να ήμουν λουλουδάκι...", "Είμαστε πουλιά..." , τα νήπια μαθαίνουν τα τραγούδια με τη βοήθεια των εικόνων. 
-Το Θέμα μας:"Η γιορτή της μητέρας" τα νήπια παρατηρούν και περιγράφουν εικόνες με θέμα την αγάπη της μάνας μετά την αφήγηση του παραμυθιού "Μαμά μ'αγαπάς;" Συζήτηση:Τι κάνει η μαμά για μας;Γιατί είναι σημαντική για τον καθένα ξεχωριστά;Πως λένε τη μαμά μου;Τι μου αρέσει να κάνω μαζί της;
-Φύλλο εργασίας:"Η γιορτή της μητέρας", τα παιδιά  καλούνται να ζωγραφίσουν και να εκφράσουν  με σχετική πρόταση  την ευχάριστη δραστηριότητα που κάνουν μαζί με τη μαμά τους.
11/05/2016 Τετάρτη
- Τα νέα μας: Τα νήπια που είναι υπεύθυνοι (η Άννα και ο Βασίλης) για την εβδομάδα και ο βοηθός (η Χριστίνα)  που αλλάζει κάθε μέρα, λένε τα νέα τους-ανακοινώσεις.
Ο βοηθός ζωγραφίζει στον πίνακα κιμωλίας και γράφει λέξεις με τη βοήθεια των καρτελών. 
 Επίσης οι υπεύθυνοι και ο βοηθός συνθέτουν πρόταση με το θέμα μας:"Το περιβάλλον και η προστασία του".
- Τα τραγούδια μας:"Ο Μάιος μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ...", "πως ήθελα να ήμουν λουλουδάκι...", "Είμαστε πουλιά..." , τα νήπια μαθαίνουν τα τραγούδια με τη βοήθεια των εικόνων.
 -Το Θέμα μας:"Το περιβάλλον και η προστασία  του" τα νήπια παρατηρούν και περιγράφουν εικόνες για τη φύση που μας περιβάλλει.
-Φύλλο εργασίας:"Η γιορτή των γραμμάτων", τα παιδιά  καλούνται να ανακαλύψουν λέξεις από τα βιβλία της βιβλιοθήκης ανά ζευγάρια και να ζωγραφίσουν ανάλογη εικόνα.
12/05/2016 Πέμπτη
- Τα νέα μας: Τα νήπια που είναι υπεύθυνοι (η Άννα και ο Βασίλης) για την εβδομάδα και ο βοηθός (η Σοφία Μπ.)  που αλλάζει κάθε μέρα, λένε τα νέα τους-ανακοινώσεις.
Ο βοηθός ζωγραφίζει στον πίνακα κιμωλίας και γράφει λέξεις με τη βοήθεια των καρτελών. 
 Επίσης οι υπεύθυνοι και ο βοηθός συνθέτουν πρόταση με το θέμα μας:"Περιβάλλον και η ομορφιά της φύσης".
- Τα τραγούδια μας:"Ο Μάιος μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ...", "πως ήθελα να ήμουν λουλουδάκι...", "Είμαστε πουλιά..." , τα νήπια μαθαίνουν τα τραγούδια με τη βοήθεια των εικόνων.
 -Το Θέμα μας:"Οι ομορφιές της φύσης"-"Ο
κύκλος της ζωής της πεταλούδας" τα νήπια παρατηρούν και περιγράφουν εικόνες με θέμα τον κύκλο ζωής της πεταλούδας.
-Φύλλο εργασίας:"Η γιορτή των γραμμάτων", τα παιδιά  καλούνται να ανακαλύψουν λέξεις από σελίδα βιβλίων σχετικών με τα γράμματα της αλφαβήτας.
13/05/2016 Παρασκευή
- Τα νέα μας: Τα νήπια που είναι υπεύθυνοι (η Άννα και ο Βασίλης) για την εβδομάδα και ο βοηθός (ο Βασίλης)  που αλλάζει κάθε μέρα, λένε τα νέα τους-ανακοινώσεις.
Ο βοηθός ζωγραφίζει στον πίνακα κιμωλίας και γράφει λέξεις με τη βοήθεια των καρτελών. 
 Επίσης οι υπεύθυνοι και ο βοηθός συνθέτουν πρόταση με το θέμα μας:"Περιβάλλον και η ομορφιά της φύσης".
- Τα τραγούδια μας:"Ο Μάιος μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ...", "πως ήθελα να ήμουν λουλουδάκι...", "Είμαστε πουλιά..." , τα νήπια μαθαίνουν τα τραγούδια με τη βοήθεια των εικόνων. 
-Το Θέμα μας:"Περιβάλλον και η ομορφιά της φύσης"- "Η μέλισσα" τα νήπια παρατηρούν και περιγράφουν εικόνες με θέμα την κοινωνία των μελισσών. Μέσα από τις εικόνες συζητάμε με τα νήπια για του ειδικούς ρόλους της κοινωνίας των μελισσών, τη φροντίδα τους και τα εργαλεία του μελισσοκόμου, καθώς και τα αγαθά που μας προσφέρει η μέλισσα. Ο
ρόλος της μέλισσας στη γονιμοποίηση των καρπών της φύσης. Ακολουθεί η αφήγηση του παραμυθιού "Η μέλισσα και η μαργαρίτα", από το ανθολόγιο λογοτεχνικών κειμένων για το Νηπιαγωγείο.
-Φύλλο εργασίας:"Περισσότερα-λιγότερα και ίσο-σύμβολα ανισότητας", τα παιδιά  καλούνται να ανακαλύψουν ποια είναι περισσότερα, λιγότερα ή και το ίσο μέσα από τα σύμβολα ανισότητας.
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου