2-12-2011 - Παρασκευή
Η Βουλή των Ελλήνων εξέδωσε το νόμο 2436 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 156 / 10-08-1996 (Τόμος Α) με τον οποίο ορίζεται η 3 Δεκέμβρη ως ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες και θεσπίζεται ο θεσμός της κάρτας αναπηρίας. Ηδη ξεκινήσαμε τη συζήτηση στο Νηπιαγωγείο με ερώτηση στα νήπια εαν γνωρίζουν ποιά είναι τα άτομα με ειδικές ανάγκες;
Τα περισσότερα παιδιά θεώρησαν ότι έιναι άνθρωποι που έχουν ιδιαίτερα αγαθά ή προσόντα, ικανότητες. Σκεφτήκατε ποτέ πως είναι να νιώθεις τον κόσμο γύρω σου με κλειστά μάτια; ήταν η επόμενη ερώτησή μας. Τα νήπια μίλησαν για ανθρώπους που δεν βλέπουν, που δεν ακούν, για ανθρώπους που έχουν σωματικές αναπηρίες, κ.ά.
- Σκεφτήκαμε να ψάξουμε στο διαδίκτυο και να γνωρίσουμε μέσα από εικόνες πως μαθαίνουν με τη γραφή Μπράιλ (από το όνομα του εφευρέτη της Luis Braille), έντυπα που χρησιμοποιούν οι τυφλοί.
- Να δείξουμε το αλφάβητο της νοηματικής γλώσσας και να μάθουν κάποιες απλές λέξεις σ' αυτή.
Όπως για παράδειγμα: ευχαριστώ, καλημέρα
- Να δείξουμε στα νήπια έργα τέχνης που έχουν δημιουργήσει άνθρωποι με αναπηρία όπως ο Τριαντάφυλλος Ηλιάδης που παρά τη μεγάλη αναπηρία στα χέρια και στα πόδια, ζωγραφίζει έργα τέχνης με το στόμα. (συναισθήματα:χαρά για τη ζωή, αισιοδοξία)
Η Βουλή των Ελλήνων εξέδωσε το νόμο 2436 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 156 / 10-08-1996 (Τόμος Α) με τον οποίο ορίζεται η 3 Δεκέμβρη ως ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες και θεσπίζεται ο θεσμός της κάρτας αναπηρίας. Ηδη ξεκινήσαμε τη συζήτηση στο Νηπιαγωγείο με ερώτηση στα νήπια εαν γνωρίζουν ποιά είναι τα άτομα με ειδικές ανάγκες;
Τα περισσότερα παιδιά θεώρησαν ότι έιναι άνθρωποι που έχουν ιδιαίτερα αγαθά ή προσόντα, ικανότητες. Σκεφτήκατε ποτέ πως είναι να νιώθεις τον κόσμο γύρω σου με κλειστά μάτια; ήταν η επόμενη ερώτησή μας. Τα νήπια μίλησαν για ανθρώπους που δεν βλέπουν, που δεν ακούν, για ανθρώπους που έχουν σωματικές αναπηρίες, κ.ά.
- Σκεφτήκαμε να ψάξουμε στο διαδίκτυο και να γνωρίσουμε μέσα από εικόνες πως μαθαίνουν με τη γραφή Μπράιλ (από το όνομα του εφευρέτη της Luis Braille), έντυπα που χρησιμοποιούν οι τυφλοί.
- Να δείξουμε το αλφάβητο της νοηματικής γλώσσας και να μάθουν κάποιες απλές λέξεις σ' αυτή.
Όπως για παράδειγμα: ευχαριστώ, καλημέρα
- Να δείξουμε στα νήπια έργα τέχνης που έχουν δημιουργήσει άνθρωποι με αναπηρία όπως ο Τριαντάφυλλος Ηλιάδης που παρά τη μεγάλη αναπηρία στα χέρια και στα πόδια, ζωγραφίζει έργα τέχνης με το στόμα. (συναισθήματα:χαρά για τη ζωή, αισιοδοξία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου