Ως συνοδηγός ή ως συνεπιβάτης:
20/05/2014 Τρίτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο: Ορίζονται οι νέοι υπεύθυνοι και ο αρχηγός της τάξης. Δίνουμε βάση στις προτάσεις για το ημερολόγιο: Σήμερα είναι, εχθές ήταν, αύριο θα είναι...
Έχουμε εποχή Άνοιξη ... Η Άνοιξη έχει 3 μήνες...
Τώρα έχουμε... Είναι 20 Μαίου και ο καιρός μας είναι.... (ο αρχηγός της τάξης λέει το ημερολόγιο).
- Τραγούδια: "Στην πόλη περπατάω", "Το τέρας της κυκλοφορίας" από τη συλλογή του Τεμπέλη Δράκου, " Το
ποδήλατό μου"του Κώστα Μακεδόνα και "Η ποδηλάτισσα"του Οδυσσέα Ελύτη. Τραγούδια που θα συνοδεύουν και τη γιορτή λήξης του σχολικού έτους.
- Το θέμα μας: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια" -Ως οδηγός- Ως συνοδηγός ή ως συνεπιβάτης:περιγράφουν τις εικόνες και διαπιστώνουμε τη σωστή ή λάθος συμπεριφορά των οδηγών. Τι σημαίνει η λέξη οδηγός; Που συναντάμε τον οδηγό; (στην
οικογένεια, στο ταξίδι, στο δρόμο, στα μέσα μεταφοράς...) Τι πρέπει να ξέρει για να οδηγεί; (τους κανόνες κυκλοφορίας, τον τρόπο που οδηγεί το ανάλογο όχημα, να έχει δίπλωμα). Πως λέγεται ο οδηγός σε κάθε μεταφορικό μέσο; (πιλότος, καπετάνιος, οδηγός τραμ, λεωφορείου, μηχανής-μηχανοδηγός του τρένου κ.ά.) Μιλάμε για τη σχολή οδηγών και τις εξετάσεις για το δίπλωμα. Ο οδηγός οφείλει να γνωρίζει και το μηχανικό τμήμα του μέσου που οδηγεί. Ποια είναι τα λάθη των οδηγών στο δρόμο; Ποια η συμπεριφορά των οδηγών; Ποιες οι συνέπειες; (ατυχήματα).
- Αινίγματα: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια" -Ως οδηγός-:ανακαλύπτουν από τα αινίγματα το μέσο μεταφοράς και τον οδηγό του. Επαναλαμβάνουν τα αινίγματα. Περιγραφή εικόνων του κάθε μέσου μεταφοράς και τον δρόμο του. (καλλιέργεια προφορικού λόγου-άσκηση μνήμης).
- Φύλλο εργασίας: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως οδηγός", στο μπλοκ ζωγραφικής. Δρόμοι πολλοί και διάφορα οχήματα σε αυτούς, μεγάλη η κυκλοφορία...
21/05/2014 Tετάρτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο:
- Τραγούδια: "Στην πόλη περπατάω", "Το τέρας της κυκλοφορίας"
από τη συλλογή του Τεμπέλη Δράκου, " Το ποδήλατό μου"του Κώστα Μακεδόνα και "Η ποδηλάτισσα"του Οδυσσέα Ελύτη. Τραγούδια που θα συνοδεύουν και τη γιορτή λήξης του σχολικού έτους.
- Το θέμα μας: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια"- Ως συνοδηγός: περιγράφουν τις εικόνες με τα φανάρια των αυτοκινητόδρομων και τις πινακίδες.
Τι βοήθεια προσφέρει στον οδηγό, ο συνοδηγός; (την επιλογή του φαναριού, το άνοιγμα -κλείσιμο της μουσικής, την επιλογή της πορείας στο δρόμο σύμφωνα με τον οδηγό πορείας gps κ.ά. ) Ποια είναι η πρώτη μας κίνηση όταν μπαίνουμε στο αυτοκίνητο ή άλλο μέσο μεταφοράς;
Τι σημαίνει η φράση:"Η ζώνη σώζει ζωές";
Συζήτηση με τα νήπια για λάθος συμπεριφορές όταν ταξιδεύουμε με το αυτοκίνητο. Τι χρειάζεται να κάνουμε όταν ταξιδεύουμε με άλλο μεταφορικό μέσο; (πρόγραμμα ταξιδιού, μέσο μεταφοράς, εισιτήριο, σταθμός, επιβίβαση - αποβίβαση, προορισμός με ασφάλεια).
- Καλλιτεχνικά: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια": τα νήπια δραστηριοποιούνται για τη γιορτή λήξης.
Η παρεούλα μας άλλαξε μορφή... Το σκηνικό ετοιμάζεται από τα νήπια , με τις ζωγραφιές τους, τις χειροτεχνίες και τη χαρούμενη διάθεση συνοδείας μουσικής και τη δοκιμή-πρόβα γιορτής.
22/05/2014 Πέμπτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο:
- Τραγούδια: "Στην πόλη περπατάω", "Το τέρας της κυκλοφορίας" από τη συλλογή του Τεμπέλη Δράκου, " Το ποδήλατό μου"του Κώστα Μακεδόνα και "Η ποδηλάτισσα"του Οδυσσέα Ελύτη. Τραγούδια που θα συνοδεύουν και τη γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2013-14.
- Το θέμα μας: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια" - Ως συνεπιβάτης: περιγράφουν τις εικόνες με τα άτομα που επιβαίνουν στο λεωφορείο, στο τρένο, στο αυτοκίνητο. Γιατί τα παιδιά κάθονται στο πίσω κάθισμα; Φοράμε τη ζώνη και στο λεωφορείο; Πότε φοράμε τη ζώνη στο αεροπλάνο; Ποιοι είναι οι κίνδυνοι για τους επιβάτες όταν ταξιδεύουν στο πλοίο ή στο τρένο;
- Κανόνες ασφαλείας: Οι επιβάτες και περισσότερο τα μικρά παιδιά μπαίνουν ή βγαίνουν από το αμάξι από την πόρτα προς το πεζοδρόμιο. Δεν κρατιέσαι από το χερούλι της πόρτας και η ασφάλεια στα πίσω καθίσματα πάντα είναι κλειστές. Δεν βγάζουμε τα χέρια έξω από το παράθυρο. Δε βρομίζουμε το περιβάλλον πετώντας σκουπίδια. Δεν πιάνουμε κουβέντα συνεχώς στον οδηγό παιχνίδια ή χειρονομίες. Πριν βγεις από το Ι.Χ. φόρεσες στο σκύλο το λουρί;
- Φύλλο εργασίας: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως συνεπιβάτης", στα μαθηματικά. Οι αριθμοί 9-10.
Με ποιους διαφορετικούς τρόπους μπορούμε να συνθέσουμε τους αριθμούς 9 ή 10; Η δραστηριότητα έχει σχέση με τα φανάρια των δρόμων.
- Ο περίπατος: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια ", στα γηπεδάκια επί της οδού Γράμμου που βρίσκεται το σχολείο μας.
Εδώ και πολλές μέρες (σε συνεργασία με τους γονείς , γυμνάστρια-γονέας νηπίου) τα νήπια περίμεναν αυτή τη δραστηριότητα άσκησης και παιχνιδιών σε εξωτερικό χώρο. Τα νήπια φόρεσαν το καπέλο και για μια ώρα έπαιξαν, έκαναν ασκήσεις όλα μαζί.
- Καλλιτεχνικά: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια": τα φανάρια για πεζούς και οχήματα. Τα νήπια κόβουν, κολλούν και συνθέτουν φανάρια.
20/05/2014 Τρίτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο: Ορίζονται οι νέοι υπεύθυνοι και ο αρχηγός της τάξης. Δίνουμε βάση στις προτάσεις για το ημερολόγιο: Σήμερα είναι, εχθές ήταν, αύριο θα είναι...
Έχουμε εποχή Άνοιξη ... Η Άνοιξη έχει 3 μήνες...
Τώρα έχουμε... Είναι 20 Μαίου και ο καιρός μας είναι.... (ο αρχηγός της τάξης λέει το ημερολόγιο).
- Τραγούδια: "Στην πόλη περπατάω", "Το τέρας της κυκλοφορίας" από τη συλλογή του Τεμπέλη Δράκου, " Το
ποδήλατό μου"του Κώστα Μακεδόνα και "Η ποδηλάτισσα"του Οδυσσέα Ελύτη. Τραγούδια που θα συνοδεύουν και τη γιορτή λήξης του σχολικού έτους.
- Το θέμα μας: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια" -Ως οδηγός- Ως συνοδηγός ή ως συνεπιβάτης:περιγράφουν τις εικόνες και διαπιστώνουμε τη σωστή ή λάθος συμπεριφορά των οδηγών. Τι σημαίνει η λέξη οδηγός; Που συναντάμε τον οδηγό; (στην
οικογένεια, στο ταξίδι, στο δρόμο, στα μέσα μεταφοράς...) Τι πρέπει να ξέρει για να οδηγεί; (τους κανόνες κυκλοφορίας, τον τρόπο που οδηγεί το ανάλογο όχημα, να έχει δίπλωμα). Πως λέγεται ο οδηγός σε κάθε μεταφορικό μέσο; (πιλότος, καπετάνιος, οδηγός τραμ, λεωφορείου, μηχανής-μηχανοδηγός του τρένου κ.ά.) Μιλάμε για τη σχολή οδηγών και τις εξετάσεις για το δίπλωμα. Ο οδηγός οφείλει να γνωρίζει και το μηχανικό τμήμα του μέσου που οδηγεί. Ποια είναι τα λάθη των οδηγών στο δρόμο; Ποια η συμπεριφορά των οδηγών; Ποιες οι συνέπειες; (ατυχήματα).
- Αινίγματα: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια" -Ως οδηγός-:ανακαλύπτουν από τα αινίγματα το μέσο μεταφοράς και τον οδηγό του. Επαναλαμβάνουν τα αινίγματα. Περιγραφή εικόνων του κάθε μέσου μεταφοράς και τον δρόμο του. (καλλιέργεια προφορικού λόγου-άσκηση μνήμης).
- Φύλλο εργασίας: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως οδηγός", στο μπλοκ ζωγραφικής. Δρόμοι πολλοί και διάφορα οχήματα σε αυτούς, μεγάλη η κυκλοφορία...
21/05/2014 Tετάρτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο:
- Τραγούδια: "Στην πόλη περπατάω", "Το τέρας της κυκλοφορίας"
από τη συλλογή του Τεμπέλη Δράκου, " Το ποδήλατό μου"του Κώστα Μακεδόνα και "Η ποδηλάτισσα"του Οδυσσέα Ελύτη. Τραγούδια που θα συνοδεύουν και τη γιορτή λήξης του σχολικού έτους.
- Το θέμα μας: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια"- Ως συνοδηγός: περιγράφουν τις εικόνες με τα φανάρια των αυτοκινητόδρομων και τις πινακίδες.
Τι βοήθεια προσφέρει στον οδηγό, ο συνοδηγός; (την επιλογή του φαναριού, το άνοιγμα -κλείσιμο της μουσικής, την επιλογή της πορείας στο δρόμο σύμφωνα με τον οδηγό πορείας gps κ.ά. ) Ποια είναι η πρώτη μας κίνηση όταν μπαίνουμε στο αυτοκίνητο ή άλλο μέσο μεταφοράς;
Τι σημαίνει η φράση:"Η ζώνη σώζει ζωές";
Συζήτηση με τα νήπια για λάθος συμπεριφορές όταν ταξιδεύουμε με το αυτοκίνητο. Τι χρειάζεται να κάνουμε όταν ταξιδεύουμε με άλλο μεταφορικό μέσο; (πρόγραμμα ταξιδιού, μέσο μεταφοράς, εισιτήριο, σταθμός, επιβίβαση - αποβίβαση, προορισμός με ασφάλεια).
- Καλλιτεχνικά: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια": τα νήπια δραστηριοποιούνται για τη γιορτή λήξης.
Η παρεούλα μας άλλαξε μορφή... Το σκηνικό ετοιμάζεται από τα νήπια , με τις ζωγραφιές τους, τις χειροτεχνίες και τη χαρούμενη διάθεση συνοδείας μουσικής και τη δοκιμή-πρόβα γιορτής.
22/05/2014 Πέμπτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο:
- Τραγούδια: "Στην πόλη περπατάω", "Το τέρας της κυκλοφορίας" από τη συλλογή του Τεμπέλη Δράκου, " Το ποδήλατό μου"του Κώστα Μακεδόνα και "Η ποδηλάτισσα"του Οδυσσέα Ελύτη. Τραγούδια που θα συνοδεύουν και τη γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2013-14.
- Κανόνες ασφαλείας: Οι επιβάτες και περισσότερο τα μικρά παιδιά μπαίνουν ή βγαίνουν από το αμάξι από την πόρτα προς το πεζοδρόμιο. Δεν κρατιέσαι από το χερούλι της πόρτας και η ασφάλεια στα πίσω καθίσματα πάντα είναι κλειστές. Δεν βγάζουμε τα χέρια έξω από το παράθυρο. Δε βρομίζουμε το περιβάλλον πετώντας σκουπίδια. Δεν πιάνουμε κουβέντα συνεχώς στον οδηγό παιχνίδια ή χειρονομίες. Πριν βγεις από το Ι.Χ. φόρεσες στο σκύλο το λουρί;
- Φύλλο εργασίας: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως συνεπιβάτης", στα μαθηματικά. Οι αριθμοί 9-10.
Με ποιους διαφορετικούς τρόπους μπορούμε να συνθέσουμε τους αριθμούς 9 ή 10; Η δραστηριότητα έχει σχέση με τα φανάρια των δρόμων.
- Ο περίπατος: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια ", στα γηπεδάκια επί της οδού Γράμμου που βρίσκεται το σχολείο μας.
Εδώ και πολλές μέρες (σε συνεργασία με τους γονείς , γυμνάστρια-γονέας νηπίου) τα νήπια περίμεναν αυτή τη δραστηριότητα άσκησης και παιχνιδιών σε εξωτερικό χώρο. Τα νήπια φόρεσαν το καπέλο και για μια ώρα έπαιξαν, έκαναν ασκήσεις όλα μαζί.
- Καλλιτεχνικά: "Κυκλοφορώ με ασφάλεια": τα φανάρια για πεζούς και οχήματα. Τα νήπια κόβουν, κολλούν και συνθέτουν φανάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου