15-09-2014 Δευτέρα
Καλή εβδομάδα!
- Σήμερα τέθηκαν οι κανόνες της εισόδου στο Νηπιαγωγείο και της τακτοποίησης του γεύματος. Αφού πρώτα δώσαμε βάση στη λέξη ΚΑΛΗΜΕΡΑ και τη λέμε με χαμόγελο, αφού μας περιμένουν τόσες ευχάριστες εκπλήξεις, που μοιραζόμαστε με φίλους καθημερινά.
Πρωταρχικό ρόλο στην εβδομάδα έχουν οι 2 υπεύθυνοι τάξης και ο βοηθός που αλλάζει καθημερινά ανάλογα με το παρουσιολόγιο (πίνακας νηπίων).
- Με τη βοήθεια μουσικών οργάνων (μαράκα, ντέφι, κουδούνι και πιατίνια), θέσαμε την ησυχία για οδηγία της κυρίας, το μάζεμα των παιχνιδιών, το διάλειμμα και το φαγητό, όπως επίσης την αλλαγή γωνιών δραστηριοτήτων ελεύθερου παινιδιού αντιστοίχως. (Τα νήπια μπορούν να αλλάξουν μόνο 2 φορές γωνιές δραστηριοτήτων και υπάρχει ανάλογος αριθμός νηπίων σε κάθε γωνιά.
- Η κυρία Σοφία παρουσιάσε το κουτί που κρύβει θησαυρούς, στολισμένο με εικόνες που περίγραψαν τα νήπια και συνδέουν το Καλοκαίρι και το Φθινόπωρο. (φρούτα, φύλλα, κοχύλια κ.ά.).
- Και ποιοί είναι αυτοί οι θησαυροί; της φύσης βέβαια. Συνθέσαμε τη γωνιά της φύσης και αποφασίσαμε ότι τα νήπια θα φέρνουν στο σχολείο, ότι επιθυμούν που βρίσκεται στο περιβάλλον τους και θα το παρατηρούμε όλοι:(π.χ. φύλλα, καρπούς, κ.ά.)
- Αφού διαβάσαμε το παραμύθι "Ο Τοποτίπ δε θέλει να πάει στο Νηπιαγωγείο" με το ανάλογο τραγούδι, εμφανίστηκε ο πρώτος ήρωάς μας: Ο ΤΟΠΟΤΙΠ που ήρθε στο Νηπιαγωγείο μας και δε θέλει να φύγει από κοντά μας. Ποιός είναι ο ρόλος του; Να μας ανακοινώνει τα νέα: των κυριών, των παιδιών... Και τέθηκε ο ήχος της μαράκας για οδηγίες.
- Πόσο το χάρηκαν τα νήπια πέρνωντας τον ήρωα στα χέρια, να λένε κάποιο σημαντικό νέο στους φίλους τους στην παρεούλα δεν περιγράφεται. Και ποια ήταν τα νέα τους; Η γέννηση ενός μωρού, η βάφτιση ενός άλλου, η βουτιά από την πλάτη του μπαμπά στη θάλασσα κ.ά.
- Το αγαπημένο τραγούδι των νηπίων: Χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ...
Παιχνίδι μίμησης: χωρίς να μιλώ να περιγράφω με κινήσεις και το σώμα μου, αυτό που θέλω να σας πω... (Το πρωινό ξύπνημα, το πλύσιμο των δοντιών, το ντύσιμο, τον ύπνο, το παιχνίδι με τη μπάλα κ.ά.)
- Με τά το 1ο διάλειμμα και το δεκατιανό γνωρίσαμε τις γωνιές ελεύθερου παιχνιδιού: τη γωνιά της παρεούλας, οικοδομικού υλικού, τη γωνιά της ζωγραφικής, τη γωνιά της πλαστελίνης, τη γωνιά της κουζίνας.
- Η γωνιά της ζωγραφικής (παίζουν 4 νήπια)
- Η γωνιά της παρεούλας και οικοδομικού υλικού (παίζουν 4 νήπια)
- Η γωνιά της κουζίνας (παίζουν 5 νήπια), υπάρχει και μπαούλο μεταμφίεσης και ανάθεσης ρόλων συμβολικού παιχνιδιού.
- Συζητήσαμε στην παρεούλα για το παιχνίδι στις γωνιές, την αλλαγή σε μόνο δυο γωνιές κάθε φορά με διαφορετικούς φίλους, την επικοινωνία μας, τον τρόπο που παίζουμε κάθε φορά...
- Τα νήπια γνώρισαν την ώρα του μεσημεριανού γεύματος και της χαλάρωσης. Με ήρεμη χαλαρωτική μουσική ξεκουράστηκαν για να συνεχίσουν με χαρά την επόμενη μέρα...
- Τι μας άρεσε περισσότερο σήμερα και τι θα θέλαμε να γνωρίσουμε αύριο; Ποιες εκπλήξεις μας περιμένουν;
16-09-2014 Τρίτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Τα νήπια μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές (προστέθηκε η γωνιά των παζλ) - ανακοινώνουν τα νέα τους.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια-" Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ, η καλημέρα, τα χαμόγελα, η εβδομάδα με τα χρώματα, η εβδομάδα του τεμπέλη..." (Επανάληψη τραγουδιών).
- Το θέμα μας: Τα νήπια ανακαλύπτουν τους κανόνες της ομάδας μας. " Μικροί κύριοι-ο πολυλογάς" (Μιλάς για κάτι σημαντικό με τους φίλους σου και τους ακούς όταν αυτοί σου μιλούν).
Αφού ακούσουν την ιστορία και διασκεδάσουν με τα καμώματα του πολυλογά, ανακαλύπτουν το μαγικό καπέλο που όταν το φοράς σταμάτάς να μιλάς ...
Το καπέλο κάνει παρέα στον ήρωα τον Τοποτίπ και όταν κάποιος μιλάει πολύ του το υπενθυμίζουμε...
- Παιχνίδια γνωριμίας: α) Τα νήπια αφού άκουσαν με προσοχή το παραμύθι και διασκέδασαν, μαθαίνουν το παιχνίδι: Ποιος κρύβεται εκεί; Μόλις είναι έτοιμοι λένε: είμαστε έτοιμοι για το παιχνίδι και καλούν το νήπιο που έχει κρυφτεί γαι λίγο...
- Αναγνωρίζω μουσικά όργανα: β) Τα νήπια αφού ακούσουν την οδηγία με το χτύπημα της μαράκας από την κυρία, αναγνωρίζουν τα μουσικά όργανα (ομαδικό παιχνίδι)
17-09-2014 Τετάρτη
Πρωινές ανακοινώσεις: Τα νήπια μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές (προστέθηκε η γωνιά του παιδαγωγικού υλικού) - ανακοινώνουν τα νέα τους.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια-" Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ, η καλημέρα, τα χαμόγελα, η εβδομάδα με τα χρώματα, οι μέρες της εβδομάδας , Χρόνια Πολλά..." (Επανάληψη τραγουδιών).
- Έχουμε γιορτή: Τα νήπια λένε τις πιο ζεστές ευχές στην κυρία Σοφία που γιορτάζει. Το δωράκι τους νόστιμα μπισκότα με ζωάκια αφού στο Νηπιαγωγείο μας προσέχουμε τη διατροφή μας.
Καλή εβδομάδα!
- Σήμερα τέθηκαν οι κανόνες της εισόδου στο Νηπιαγωγείο και της τακτοποίησης του γεύματος. Αφού πρώτα δώσαμε βάση στη λέξη ΚΑΛΗΜΕΡΑ και τη λέμε με χαμόγελο, αφού μας περιμένουν τόσες ευχάριστες εκπλήξεις, που μοιραζόμαστε με φίλους καθημερινά.
Πρωταρχικό ρόλο στην εβδομάδα έχουν οι 2 υπεύθυνοι τάξης και ο βοηθός που αλλάζει καθημερινά ανάλογα με το παρουσιολόγιο (πίνακας νηπίων).
- Με τη βοήθεια μουσικών οργάνων (μαράκα, ντέφι, κουδούνι και πιατίνια), θέσαμε την ησυχία για οδηγία της κυρίας, το μάζεμα των παιχνιδιών, το διάλειμμα και το φαγητό, όπως επίσης την αλλαγή γωνιών δραστηριοτήτων ελεύθερου παινιδιού αντιστοίχως. (Τα νήπια μπορούν να αλλάξουν μόνο 2 φορές γωνιές δραστηριοτήτων και υπάρχει ανάλογος αριθμός νηπίων σε κάθε γωνιά.
- Η κυρία Σοφία παρουσιάσε το κουτί που κρύβει θησαυρούς, στολισμένο με εικόνες που περίγραψαν τα νήπια και συνδέουν το Καλοκαίρι και το Φθινόπωρο. (φρούτα, φύλλα, κοχύλια κ.ά.).
- Και ποιοί είναι αυτοί οι θησαυροί; της φύσης βέβαια. Συνθέσαμε τη γωνιά της φύσης και αποφασίσαμε ότι τα νήπια θα φέρνουν στο σχολείο, ότι επιθυμούν που βρίσκεται στο περιβάλλον τους και θα το παρατηρούμε όλοι:(π.χ. φύλλα, καρπούς, κ.ά.)
- Αφού διαβάσαμε το παραμύθι "Ο Τοποτίπ δε θέλει να πάει στο Νηπιαγωγείο" με το ανάλογο τραγούδι, εμφανίστηκε ο πρώτος ήρωάς μας: Ο ΤΟΠΟΤΙΠ που ήρθε στο Νηπιαγωγείο μας και δε θέλει να φύγει από κοντά μας. Ποιός είναι ο ρόλος του; Να μας ανακοινώνει τα νέα: των κυριών, των παιδιών... Και τέθηκε ο ήχος της μαράκας για οδηγίες.
- Πόσο το χάρηκαν τα νήπια πέρνωντας τον ήρωα στα χέρια, να λένε κάποιο σημαντικό νέο στους φίλους τους στην παρεούλα δεν περιγράφεται. Και ποια ήταν τα νέα τους; Η γέννηση ενός μωρού, η βάφτιση ενός άλλου, η βουτιά από την πλάτη του μπαμπά στη θάλασσα κ.ά.
- Το αγαπημένο τραγούδι των νηπίων: Χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ...
Παιχνίδι μίμησης: χωρίς να μιλώ να περιγράφω με κινήσεις και το σώμα μου, αυτό που θέλω να σας πω... (Το πρωινό ξύπνημα, το πλύσιμο των δοντιών, το ντύσιμο, τον ύπνο, το παιχνίδι με τη μπάλα κ.ά.)
- Με τά το 1ο διάλειμμα και το δεκατιανό γνωρίσαμε τις γωνιές ελεύθερου παιχνιδιού: τη γωνιά της παρεούλας, οικοδομικού υλικού, τη γωνιά της ζωγραφικής, τη γωνιά της πλαστελίνης, τη γωνιά της κουζίνας.
- Η γωνιά της ζωγραφικής (παίζουν 4 νήπια)
- Η γωνιά της παρεούλας και οικοδομικού υλικού (παίζουν 4 νήπια)
- Η γωνιά της κουζίνας (παίζουν 5 νήπια), υπάρχει και μπαούλο μεταμφίεσης και ανάθεσης ρόλων συμβολικού παιχνιδιού.
- Συζητήσαμε στην παρεούλα για το παιχνίδι στις γωνιές, την αλλαγή σε μόνο δυο γωνιές κάθε φορά με διαφορετικούς φίλους, την επικοινωνία μας, τον τρόπο που παίζουμε κάθε φορά...
- Τα νήπια γνώρισαν την ώρα του μεσημεριανού γεύματος και της χαλάρωσης. Με ήρεμη χαλαρωτική μουσική ξεκουράστηκαν για να συνεχίσουν με χαρά την επόμενη μέρα...
- Τι μας άρεσε περισσότερο σήμερα και τι θα θέλαμε να γνωρίσουμε αύριο; Ποιες εκπλήξεις μας περιμένουν;
16-09-2014 Τρίτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Τα νήπια μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές (προστέθηκε η γωνιά των παζλ) - ανακοινώνουν τα νέα τους.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια-" Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ, η καλημέρα, τα χαμόγελα, η εβδομάδα με τα χρώματα, η εβδομάδα του τεμπέλη..." (Επανάληψη τραγουδιών).
- Το θέμα μας: Τα νήπια ανακαλύπτουν τους κανόνες της ομάδας μας. " Μικροί κύριοι-ο πολυλογάς" (Μιλάς για κάτι σημαντικό με τους φίλους σου και τους ακούς όταν αυτοί σου μιλούν).
Αφού ακούσουν την ιστορία και διασκεδάσουν με τα καμώματα του πολυλογά, ανακαλύπτουν το μαγικό καπέλο που όταν το φοράς σταμάτάς να μιλάς ...
Το καπέλο κάνει παρέα στον ήρωα τον Τοποτίπ και όταν κάποιος μιλάει πολύ του το υπενθυμίζουμε...
- Παιχνίδια γνωριμίας: α) Τα νήπια αφού άκουσαν με προσοχή το παραμύθι και διασκέδασαν, μαθαίνουν το παιχνίδι: Ποιος κρύβεται εκεί; Μόλις είναι έτοιμοι λένε: είμαστε έτοιμοι για το παιχνίδι και καλούν το νήπιο που έχει κρυφτεί γαι λίγο...
- Αναγνωρίζω μουσικά όργανα: β) Τα νήπια αφού ακούσουν την οδηγία με το χτύπημα της μαράκας από την κυρία, αναγνωρίζουν τα μουσικά όργανα (ομαδικό παιχνίδι)
17-09-2014 Τετάρτη
Πρωινές ανακοινώσεις: Τα νήπια μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές (προστέθηκε η γωνιά του παιδαγωγικού υλικού) - ανακοινώνουν τα νέα τους.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια-" Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ, η καλημέρα, τα χαμόγελα, η εβδομάδα με τα χρώματα, οι μέρες της εβδομάδας , Χρόνια Πολλά..." (Επανάληψη τραγουδιών).
- Έχουμε γιορτή: Τα νήπια λένε τις πιο ζεστές ευχές στην κυρία Σοφία που γιορτάζει. Το δωράκι τους νόστιμα μπισκότα με ζωάκια αφού στο Νηπιαγωγείο μας προσέχουμε τη διατροφή μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου