Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2014

Νέος μήνας...τι καλά μας φέρνει;

01/12/2014 Δευτέρα
Καλό μήνα!
Πρωινές ανακοινώσεις: Τα νήπια μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές  ανακοινώνουν τα νέα τους για το Σαββατοκύριακο. Περιγράφουν τον καιρό, εικόνες από το σπίτι στο σχολείο.
Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α,α,α,  μας ήρθε παγωνιά!, ένα σπουργιτάκι τόσο δα...
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και

μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: 
Σήμερα είναι...εχθές ήταν...αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη της γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν ..................... Τα νήπια κάνουν ερωτήσεις και θυμούνται μαζί με ......................... τα πράγματα που τ... αρέσουν π.χ. ποιο είναι το αγαπημένο τ.. παιχνίδι,φαγητό ή φρούτο; Επίσης καλημερίζει τους φίλους τ... με τη ζωγραφιά και το όνομά τ.... στον πίνακα κιμωλίας.
Το θέμα μας:  Νέος μήνας και χαρακτηριστικά εποχής-Χειμώνα.  Ποιες είναι οι παγκόσμιες μέρες του μήνα; Τι περιμένουμε το νέο μήνα; Γνωρίζουμε άλλες ονιμασίες του ή παροιμίες;
Φύλλο εργασίας:  Τα παιδιά του Χειμώνα. Τι μας φέρνει ο νέος μήνας;
02/12/2014 Τρίτη
Πρωινές ανακοινώσεις: Τα νήπια μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές  ανακοινώνουν τα νέα τους για το Σαββατοκύριακο. 
Περιγράφουν τον καιρό, εικόνες από το σπίτι στο σχολείο. Αλλαγή στις ομάδες εργασίας και των παραμυθιών στη βιβλιοθήκη.
Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α,α,α,  μας ήρθε παγωνιά!, ένα σπουργιτάκι τόσο δα...
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι...εχθές ήταν...αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη της γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Ζέτα που παρουσιάζει στους φίλους της την εμπειρία της από το ταξίδι στα μαγικά Χριστουγεννιάτικα Τρίκαλα. Τα νήπια κάνουν ερωτήσεις. Επίσης καλημερίζει τους φίλους της με τη ζωγραφιά και το όνομά της στον πίνακα κιμωλίας.
Το θέμα μας:  Η γειτονιά μας - τα νήπια συζητούν για τα στοιχεία που έφεραν από τους γονείς τους σχετικά με τη διεύθυνση που μένουν, το σπίτι τους και τη γειτονιά τους. Μιλάνε για το τι γνωρίζουν στη γειτονιά (καταστήματα, γείτονες, φίλους).
Φύλλο εργασίας:  Ζωγραφίζουν το σπίτι τους και μιλάνε για τους φίλους τους στη γειτονιά.
03/12/2014 Τετάρτη
Πρωινές ανακοινώσεις: Τα νήπια μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές  ανακοινώνουν τα νέα τους για το Σαββατοκύριακο. Περιγράφουν τον καιρό, εικόνες από το σπίτι στο σχολείο.
 Προσφορά και Φιλανθρωπία: Στο σχολείο μας συλλέγουμε τρόφιμα μακράς διαρκείας σε συνεργασία με κοινωνικούς φορείς της πόλης μας. Επίσης ακόμη μια εβδομάδα είναι ανοιχτή η έκθεση στο Πάνθεον που διοργανώνει η "ΦΛΟΓΑ". Σε συνεργασία με την εκκλησία της περιοχής μας συλλέγουμε πλαστικά καπάκια βοηθώντας κι εμεις να αγοράσει ένα αμαξίδιο ένα άτομο που το χρειάζεται. Όλοι μαζί μπορούμε να βοηθήσουμε!
Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α,α,α,  μας ήρθε παγωνιά!, ένα σπουργιτάκι τόσο δα...
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι...εχθές ήταν...αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη της γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Μελίνα και παρουσιάζει το αγαπημένο της παιχνίδι. Τα νήπια κάνουν ερωτήσεις και μοιράζονται μαζί της το παιχνίδι που έφερε στο σχολείο. Επίσης καλημερίζει τους φίλους της με τη ζωγραφιά και το όνομά της στον πίνακα κιμωλίας.
Το θέμα μας:  3 Δεκεμβρίου παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρία, πολλές εικόνες για συζήτηση. Μιλάμε για τις αισθήσεις μας, πως καταλαβαίνουμε τον κόσμο γύρω μας; Ποιες είναι οι αναπηρίες που μπορεί να έχει ο άνθρωπος και πως ξεπερνά τις δυσκολίες; Τι χρειάζεται; Με ποιους τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε;
Φύλλο εργασίας:  Εξέλιξη του νηπίου "Πως ζωγραφίζει τον άνθρωπο και πως γράφει το ονοματεπώνυμο με κεφαλαία γράμματα;".
Η ιστορία μας:  "Ένας κήπος όλη η τάξη μας" μας μιλά για το Στέλιο που κινείται με αμαξίδιο λόγω αναπηρίας στα κάτω άκρα. Πως θα τον βοηθήσουν οι φίλοι του στη δευτέρα δημοτικού, όταν η τάξη του βρίσκεται στο 2ο όροφο του κτιρίου;
04/12/2014 Πέμπτη
Πρωινές ανακοινώσεις: Τα νήπια μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές  ανακοινώνουν τα νέα τους για το Σαββατοκύριακο. Περιγράφουν τον καιρό, εικόνες από το σπίτι στο σχολείο.
Κάδος αφής: Ανακύκλωση μπαταριών- τα νήπια μπορούν να μεταφέρουν τις παλιές μπαταρίες στον κάδο αφής που βρίσκεται στο σχολείο μας. Όλοι μαζί προστατεύουμε το περιβάλλον!
Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Α,α,α,  μας ήρθε παγωνιά!, ένα σπουργιτάκι τόσο δα...
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι...εχθές ήταν...αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη της γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν ο Ηλίας και παρουσιάζει το αγαπημένο του παιχνίδι. Τα νήπια κάνουν ερωτήσεις και μοιράζονται μαζί του το παιχνίδι που έφερε στο σχολείο. Επίσης καλημερίζει τους φίλους του με τη ζωγραφιά και το όνομά του στον πίνακα κιμωλίας.
- Συνέχεια της ιστορίας μας:Τα νήπια περιμένουν με αγωνία την συνέχεια της ιστορίας μας...
Το θέμα μας:  4 Δεκεμβρίου γιορτάζει η Βαρβάρα.
Φύλλο εργασίας: Εξ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου