4-11-2011 - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΑΦΟΡΜΗΣΗ: η έξοδος από το Νηπιαγωγείο και η σύνδεση του μικρού μας κόσμου με τον κόσμο των ενηλίκων, είναι μια εμπειρία πλούσια σε ερεθίσματα. Ίσως μας οδηγήσει σε μια σειρά από ενδιαφέροντα θέματα για τα παιδιά. Η επίσκεψή μας σε μανάβικο της γειτονιάς, στο φούρνο, σε ανθοπωλείο, σε γειτονικό Νηπιαγωγείο, στο Μουσείο της πόλης μας, κ.ο.κ.για να είναι ωφέλιμη πρέπει να προετοιμαστεί κατάλληλα.(Θα εστιάσουμε περισσότερο σε θέματα υγείας και διατροφής, σε ότι αφορά τα καταστήματα)
Α) Παρατηρούμε στη 2η έξοδό μας και καταγράφουμε τα καταστήματα, τα σχολεία, τα πάρκα, το Μουσείο, κ.ά. δηλ. τα μέρη που θέλουμε να επισκεφθούμε.
Στόχος μας: με την έξοδό μας από το νηπιαγωγείο, θέλουμε να
παρατηρήσουν τα παιδιά όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα ή και να εστιάσουν σε κάτι
συγκεκριμένο (κτίρια, καταστήματα, σχολεία, υπηρεσίες, εκκλησία) - οικοδομικά τετράγωνα.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξέρουμε γιατί βγήκαμε από το σχολείο μας, τι θα προσέξουμε, πως θα θυμηθούμε αυτές
τις πληροφορίες-καταγραφή σε ομάδες, φωτογραφίες της γειτονιάς μας.
- Κύριος στόχος είναι η εξέλιξη του προφορικού τους λόγου, η καταγραφή πληροφοριών και η άσκηση παρατήρησης-μνήμης.
- Στόχος: να καταγράψουν με τη βοήθεια της Νηπιαγωγού τις επιγραφές των καταστημάτων από φωτογραφίες και τη σχεδίαση της γειτονιάς μας σε χαρτί του μέτρου με τα οικοδομικά τετράγωνα και τους δρόμους-οδούς.
Στη συνέχεια παροτρύνουμε τα παιδιά να μας πουν τι ακριβώς θέλουν να μάθουν από τους επαγγελματίες και διαμορφώνουμε κατάλληλα τις ερωτήσεις:
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
Στόχος μας: με την έξοδό μας από το νηπιαγωγείο, θέλουμε να
παρατηρήσουν τα παιδιά όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα ή και να εστιάσουν σε κάτι
συγκεκριμένο (κτίρια, καταστήματα, σχολεία, υπηρεσίες, εκκλησία) - οικοδομικά τετράγωνα.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξέρουμε γιατί βγήκαμε από το σχολείο μας, τι θα προσέξουμε, πως θα θυμηθούμε αυτές
τις πληροφορίες-καταγραφή σε ομάδες, φωτογραφίες της γειτονιάς μας.
- Κύριος στόχος είναι η εξέλιξη του προφορικού τους λόγου, η καταγραφή πληροφοριών και η άσκηση παρατήρησης-μνήμης.
- Στόχος: να καταγράψουν με τη βοήθεια της Νηπιαγωγού τις επιγραφές των καταστημάτων από φωτογραφίες και τη σχεδίαση της γειτονιάς μας σε χαρτί του μέτρου με τα οικοδομικά τετράγωνα και τους δρόμους-οδούς.
Στη συνέχεια παροτρύνουμε τα παιδιά να μας πουν τι ακριβώς θέλουν να μάθουν από τους επαγγελματίες και διαμορφώνουμε κατάλληλα τις ερωτήσεις:
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
- Τι ακριβώς κάνετε στη δουλειά σας;
- Πόσα χρόνια κάνετε αυτή τη δουλειά;
- Απο ποιον τη μάθατε;
- Σας αρέσει και γιατί;
- Είναι κουραστική η δουλειά που κάνετε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου