12/11/2012 Δευτέρα
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ.
- Τι είναι σχολείο; Ποιες είναι οι βαθμίδες της εκπαίδευσης;
Τα νήπια απαντούν...
Τι κάνουμε στο Νηπιαγωγείο και ποια είναι η ονομασία μας;
- Τι είναι το Πολυτεχνείο;
Απαντήσεις νηπίων: - Ένα μεγάλο σχολείο.(Γιώργος Π.)
- Πηγαίνουν μεγάλα παιδιά που τους λέμε φοιτητές.(Ραφαέλα)
- Στο Πολυτεχνείο σπουδάζουν άριστοι μαθητές.(Γιώργος Σ.)
- Σπουδάζουν μηχανικοί-αρχιτέκτονες που φτιάχνουν δρόμους, οικοδομές, τηλέφωνα, συσκευές.(Μάνος)
- Μαθαίνουμε τα τραγούδια " Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο..." όπως επίσης μέσα από εικόνες " Όταν σφίγγουν το χέρι", "Ο δρόμος", Ένα το χελιδόνι".
- Φύλλο εργασίας:
- Τα νήπια ζωγραφίζουν τα λόγια του τραγουδιού με εικόνες.
- Τι είναι η γειτονιά μας; Απαντήσεις νηπίων: Ένα τετράγωνο με κτίρια, μια ομάδα ανθρώπων (Γιώργος Σ.)
- Στη γειτονιά μας γνωρίζουμε ανθρώπους (Καίτη)
- Παίζω με τους φίλους μου (Μιχάλης)
Στη γειτονιά μας περνάμε καλά (Γιώργος Π.)
- Ένας περίπατος στη γειτονιά μας:
Η χαρά των νηπίων μεγάλη όπως και η υπευθυνότητά τους στο δρόμο, περπατούσαν σε ζευγάρια και σχολιάζαμε καθώς περπατούσαμε τα κτίρια, την καθαριότητα της γειτονιάς, την εκκλησία μας, το δάσος
και στο τέλος χαρήκανε το παιχνίδι στα γηπεδάκια.
13/11/2012 Τρίτη
ΨΩΜΙ- ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
- Μαθαίνουμε την ιστορία του Πολυτεχνείου μέσα από εικόνες.
- Ποια ήταν τα συνθήματα των φοιτητών;
- Διαβάζουμε το παραμύθι της Σοφίας Ζαραμπούκα " Στο δάσος" με ήρωες τη σοφή κουκουβάγια που ψήφισαν με εκλογές τα ζώα και τον αυταρχικό ελέφαντα που έκλεψε την εξουσία , καθώς και το πάθημά του.
14/11/2012 Τετάρτη
- Μαθαίνουμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και παρατηρούμε εικόνες από τις μέρες αυτές της ιστορίας μας...
Τα νήπια έδειξαν ενδιαφέρον να συνθέσουμε τη λέξη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και φώναξαν ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
- Τα θέματά μας αυτο τον μήνα είχαν αλληλουχία: η ελιά το σύμβολο της ειρήνης, γνωρίζω τη γειτονιά μας, το σχολείο και η εκπαίδευση μας και το Πολυτεχνείο και τα γεγονότα της ιστορίας μας. (Δημοκρατία-Δικτατορία οι αντιθέσεις τους)
- Ετοιμάζουμε το Νηπιαγωγείο μας για τη σχολική μας γιορτή και κάνουμε πρόβα τα τραγούδια και τα ποιήματα.
- Ζωγραφίζουμε στο μπλοκ ζωγραφικής εικόνες από το Πολυτεχνείο το 1973...μεγάλη εντύπωση απ΄όλες τις εικόνες που είδαμε ήταν το σύνθημα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που σχημάτισαν οι φοιτητές στη στέγη της σχολής τους.
15/11/2012 Πέμπτη
- Με τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες που παραθέτουμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου συζητάμε:- Ποιοι ήταν οι πρωταγωνιστές των γεγονότων;
- Γιατί άραγε βρισκόταν στον συγκεκριμένο χώρο;
- Καταλαβαίνουμε από τις φωτογραφίες τα συναισθήματά τους;
- Μας θυμίζουν οι φωτογραφίες που βλέπουμε αντίστοιχες τωρινές μας εμπειρίες;( Μιλάνε για τα πανό, τη συγκέντρωση του κόσμου σε μια διαδήλωση, πορεία που έχουν δει στο δρόμο ή στην τηλεόραση(απεργία).
- Στις διαδηλώσεις οι άνθρωποι κάτι ζητούν. Εμείς τι πιστεύουμε ότι θα μπορούσαν να ζητούν τα παιδιά του Πολυτεχνείου;
- Τι σημαίνει "Χάνω την Ελευθερία μου"; Τι είναι για μας η Ελευθερία και τι θα αισθανόμασταν αν κάποιος χωρίς λόγο μας την στερούσε;
- Πως θα αισθανόμασταν αν κάποιοι μας έβαζαν περιορισμούς στο τι θα κάνουμε στο Νηπιαγωγείο;
Εικόνες σήμερα στο Πολυτεχνείο ως ένδειξη τιμής.
- Διαβάζουμε στα παιδιά το παραμύθι της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου "Η κυρά Δημοκρατία".
- Περιγράφουμε τους χαρακτήρες των ηρώων και αναφέρουμε με ποιον ταυτιζόμαστε, είμαστε ίδιοι και γιατί;
16/11/2012 Παρασκευή
Η γιορτή μας:
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ.
Τα νήπια απαντούν...
Τι κάνουμε στο Νηπιαγωγείο και ποια είναι η ονομασία μας;
- Τι είναι το Πολυτεχνείο;
Απαντήσεις νηπίων: - Ένα μεγάλο σχολείο.(Γιώργος Π.)
- Πηγαίνουν μεγάλα παιδιά που τους λέμε φοιτητές.(Ραφαέλα)
- Στο Πολυτεχνείο σπουδάζουν άριστοι μαθητές.(Γιώργος Σ.)
- Σπουδάζουν μηχανικοί-αρχιτέκτονες που φτιάχνουν δρόμους, οικοδομές, τηλέφωνα, συσκευές.(Μάνος)
- Μαθαίνουμε τα τραγούδια " Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο..." όπως επίσης μέσα από εικόνες " Όταν σφίγγουν το χέρι", "Ο δρόμος", Ένα το χελιδόνι".
- Φύλλο εργασίας:
- Τα νήπια ζωγραφίζουν τα λόγια του τραγουδιού με εικόνες.
- Τι είναι η γειτονιά μας; Απαντήσεις νηπίων: Ένα τετράγωνο με κτίρια, μια ομάδα ανθρώπων (Γιώργος Σ.)
- Στη γειτονιά μας γνωρίζουμε ανθρώπους (Καίτη)
- Παίζω με τους φίλους μου (Μιχάλης)
Στη γειτονιά μας περνάμε καλά (Γιώργος Π.)
- Ένας περίπατος στη γειτονιά μας:
Η χαρά των νηπίων μεγάλη όπως και η υπευθυνότητά τους στο δρόμο, περπατούσαν σε ζευγάρια και σχολιάζαμε καθώς περπατούσαμε τα κτίρια, την καθαριότητα της γειτονιάς, την εκκλησία μας, το δάσος
και στο τέλος χαρήκανε το παιχνίδι στα γηπεδάκια.
13/11/2012 Τρίτη
ΨΩΜΙ- ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
- Μαθαίνουμε την ιστορία του Πολυτεχνείου μέσα από εικόνες.
- Ποια ήταν τα συνθήματα των φοιτητών;
- Διαβάζουμε το παραμύθι της Σοφίας Ζαραμπούκα " Στο δάσος" με ήρωες τη σοφή κουκουβάγια που ψήφισαν με εκλογές τα ζώα και τον αυταρχικό ελέφαντα που έκλεψε την εξουσία , καθώς και το πάθημά του.
14/11/2012 Τετάρτη
- Μαθαίνουμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και παρατηρούμε εικόνες από τις μέρες αυτές της ιστορίας μας...
Τα νήπια έδειξαν ενδιαφέρον να συνθέσουμε τη λέξη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και φώναξαν ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
- Τα θέματά μας αυτο τον μήνα είχαν αλληλουχία: η ελιά το σύμβολο της ειρήνης, γνωρίζω τη γειτονιά μας, το σχολείο και η εκπαίδευση μας και το Πολυτεχνείο και τα γεγονότα της ιστορίας μας. (Δημοκρατία-Δικτατορία οι αντιθέσεις τους)
- Ετοιμάζουμε το Νηπιαγωγείο μας για τη σχολική μας γιορτή και κάνουμε πρόβα τα τραγούδια και τα ποιήματα.
- Ζωγραφίζουμε στο μπλοκ ζωγραφικής εικόνες από το Πολυτεχνείο το 1973...μεγάλη εντύπωση απ΄όλες τις εικόνες που είδαμε ήταν το σύνθημα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που σχημάτισαν οι φοιτητές στη στέγη της σχολής τους.
15/11/2012 Πέμπτη
- Με τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες που παραθέτουμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου συζητάμε:- Ποιοι ήταν οι πρωταγωνιστές των γεγονότων;
- Γιατί άραγε βρισκόταν στον συγκεκριμένο χώρο;
- Καταλαβαίνουμε από τις φωτογραφίες τα συναισθήματά τους;
- Μας θυμίζουν οι φωτογραφίες που βλέπουμε αντίστοιχες τωρινές μας εμπειρίες;( Μιλάνε για τα πανό, τη συγκέντρωση του κόσμου σε μια διαδήλωση, πορεία που έχουν δει στο δρόμο ή στην τηλεόραση(απεργία).
- Στις διαδηλώσεις οι άνθρωποι κάτι ζητούν. Εμείς τι πιστεύουμε ότι θα μπορούσαν να ζητούν τα παιδιά του Πολυτεχνείου;
- Τι σημαίνει "Χάνω την Ελευθερία μου"; Τι είναι για μας η Ελευθερία και τι θα αισθανόμασταν αν κάποιος χωρίς λόγο μας την στερούσε;
- Πως θα αισθανόμασταν αν κάποιοι μας έβαζαν περιορισμούς στο τι θα κάνουμε στο Νηπιαγωγείο;
Εικόνες σήμερα στο Πολυτεχνείο ως ένδειξη τιμής.
- Διαβάζουμε στα παιδιά το παραμύθι της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου "Η κυρά Δημοκρατία".
- Περιγράφουμε τους χαρακτήρες των ηρώων και αναφέρουμε με ποιον ταυτιζόμαστε, είμαστε ίδιοι και γιατί;
16/11/2012 Παρασκευή
Η γιορτή μας:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου