28/01/2013 Δευτέρα
με τα χεράκια της και γέμισε όλο άνθη
η πλάτη, τα μαλλιά και τα χεράκια της. Γεώργιος Δροσίνης
- Παροιμία (το νόημά της): Η αμυγδαλιά, το δέντρο και οι καρποί της. " Η καλή αμυγδαλιά ανθίζει το Γενάρη και βαστάει τα μύγδαλα όλο τον Αλωνάρη".
Ποιο είναι το νόημα της παροιμίας;
- Τα άνθη της: Περιγραφή του άνθους, πέταλα, σέπαλα, στήμονες, γύρη, μπουμπούκι. Πως γίνεται η γονιμοποίηση του άνθους και ο καρπός της τον Αύγουστο μήνα. Παρατηρούν το βάζο με τα κλαδιά της αμυγδαλιάς.
---------------------------------------------
- Παιχνίδια παλιότερα και σήμερα: Γιατί παίζουμε; Ποια είναι τα παιχνίδια (ομαδικά,ατομικά); Ποιο είναι το αγαπημένο μου παιχνίδι;
Ας γνωρίσουμε παιχνίδια που έπαιζαν οι παππούδες μας και οι γονείς μας. Σήμερα με τι παίζουμε; Μπορούμε να παίξουμε στις πόλεις ελεύθερα ή στο χωριό;
- Μπλοκ ζωγραφικής: Παιχνίδια παλιότερα και σήμερα. Με τι μου αρέσει να παίζω;
29/01/2013 Τρίτη
- Παιδικό θέατρο-"Ο Σιμιγδαλένιος: Με τα νήπια παρακολουθήσαμε το παραδοσιακό παραμύθι" Ο Σιμιγδαλένιος" στο θεατρικό εργαστήρι "ο Αρλεκίνος" που βρίσκεται κοντά στο νηπιαγωγείο μας.
-----------------------------------
- Φύλλο εργασίας: Παιχνίδι με το φώνημα Α,α και τα νήπια βρίσκουν λέξεις που αρχίζουν από αυτό το γράμμα. Στη συνέχεια δείχνουμε το σχέδιο του δέντρου της αμυγδαλιάς το ζωγραφίζουν, γράφουν τη λέξη ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ ή αμυγδαλιά(επιλέγουν) πάντα με καρτέλες αναφοράς. Ανακαλύπτουν ένα πράγμα που αρχίζει από Α,α και το ζωγραφίζουν, γράφουν επίσης τη λέξη.
- Τραγούδια: Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά, σαν νυφούλα στολισμένη.
- Ελληνική Μυθολογία: Ήφαιστος-Ποσειδώνας - Δήμητρα. Διαβάζουμε την ιστορία και τα χαρακτηριστικά των Ολύμπιων αυτών θεών. Τα νήπια παρατηρούν εικόνες των θεών με την ενδυμασία τους και την ασχολία τους.
30/01/2013 Τετάρτη
- Οι τρεις ιεράρχες: Σχολική αργία
31/01/2013 Πέμπτη
- Ελληνική Μυθολογία: Ο Θησέας και η περιπέτεια του. Από τη σχολική Βιβλιοθήκη η κυρία Χριστίνα διαβάζει μέσα από εικόνες την ιστορία του ήρωα Θησέα. Ποιες δυσκολίες συνάντησε στο δρόμο του; Ποια τα κατορθώματα του; Τι φορούσε, η ενδυμασία του; (Συζήτηση με τα νήπια-καλλιέργεια του προφορικού λόγου, άσκηση προσοχής και μνήμης).
- Ομαδικά παιχνίδια: α) Αλήθεια ή ψέμματα; Η νηπιαγωγός λέει κάποιες προτάσεις και αντίστοιχα τα νήπια αν είναι αλήθεια χτυπούν τα χέρια παλαμάκια ή αν είναι ψέμματα χτυπούν τα πόδια. Όποιος χάνει βγαίνει έξω από την παρεούλα.
β) Μίμηση εργασίας και αναγνώριση: Το νήπιο αφού σκεφτεί μια εργασία την παρουσιάζει με το σώμα του και τις κινήσεις του και πρέπει οι άλλοι να την αναγνωρίσουν. Νικητής όποιος σκεφτεί κάτι δύσκολο και μη αναγνωρίσιμο.
-------------------------------------------------------
- Φύλλο εργασίας: Στο μπλοκ ζωγραφικής τα νήπια καλούνται να ζωγραφίσουν μόνο με το μολύβι τους ασπρόμαυρο πίνακα ζωγραφικής και να μιλήσουν για το θέμα τους παρουσιάζοντάς το στην τάξη.
με τα χεράκια της και γέμισε όλο άνθη
η πλάτη, τα μαλλιά και τα χεράκια της. Γεώργιος Δροσίνης
- Παροιμία (το νόημά της): Η αμυγδαλιά, το δέντρο και οι καρποί της. " Η καλή αμυγδαλιά ανθίζει το Γενάρη και βαστάει τα μύγδαλα όλο τον Αλωνάρη".
Ποιο είναι το νόημα της παροιμίας;
- Τα άνθη της: Περιγραφή του άνθους, πέταλα, σέπαλα, στήμονες, γύρη, μπουμπούκι. Πως γίνεται η γονιμοποίηση του άνθους και ο καρπός της τον Αύγουστο μήνα. Παρατηρούν το βάζο με τα κλαδιά της αμυγδαλιάς.
---------------------------------------------
- Παιχνίδια παλιότερα και σήμερα: Γιατί παίζουμε; Ποια είναι τα παιχνίδια (ομαδικά,ατομικά); Ποιο είναι το αγαπημένο μου παιχνίδι;
Ας γνωρίσουμε παιχνίδια που έπαιζαν οι παππούδες μας και οι γονείς μας. Σήμερα με τι παίζουμε; Μπορούμε να παίξουμε στις πόλεις ελεύθερα ή στο χωριό;
- Μπλοκ ζωγραφικής: Παιχνίδια παλιότερα και σήμερα. Με τι μου αρέσει να παίζω;
29/01/2013 Τρίτη
- Θέμα-η αμυγδαλιά: Περιγραφή εικόνων με θέμα την αμυγδαλιά. Τα νήπια μιλούν για τα μέρη ενός δέντρου (ρίζα, κορμός, κλαδιά, μπουμπούκια, άνθη, φύλλα, αμύγδαλο) και περιγράφουν εικόνες ξεκινώντας από τα έμψυχα.(καλλιέργεια προφορικού λόγου και άσκηση παρατηρητικότητας και μνήμης).
- Παιδικό θέατρο-"Ο Σιμιγδαλένιος: Με τα νήπια παρακολουθήσαμε το παραδοσιακό παραμύθι" Ο Σιμιγδαλένιος" στο θεατρικό εργαστήρι "ο Αρλεκίνος" που βρίσκεται κοντά στο νηπιαγωγείο μας.
-----------------------------------
- Φύλλο εργασίας: Παιχνίδι με το φώνημα Α,α και τα νήπια βρίσκουν λέξεις που αρχίζουν από αυτό το γράμμα. Στη συνέχεια δείχνουμε το σχέδιο του δέντρου της αμυγδαλιάς το ζωγραφίζουν, γράφουν τη λέξη ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ ή αμυγδαλιά(επιλέγουν) πάντα με καρτέλες αναφοράς. Ανακαλύπτουν ένα πράγμα που αρχίζει από Α,α και το ζωγραφίζουν, γράφουν επίσης τη λέξη.
- Τραγούδια: Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά, σαν νυφούλα στολισμένη.
- Ελληνική Μυθολογία: Ήφαιστος-Ποσειδώνας - Δήμητρα. Διαβάζουμε την ιστορία και τα χαρακτηριστικά των Ολύμπιων αυτών θεών. Τα νήπια παρατηρούν εικόνες των θεών με την ενδυμασία τους και την ασχολία τους.
30/01/2013 Τετάρτη
- Οι τρεις ιεράρχες: Σχολική αργία
31/01/2013 Πέμπτη
- Ελληνική Μυθολογία: Ο Θησέας και η περιπέτεια του. Από τη σχολική Βιβλιοθήκη η κυρία Χριστίνα διαβάζει μέσα από εικόνες την ιστορία του ήρωα Θησέα. Ποιες δυσκολίες συνάντησε στο δρόμο του; Ποια τα κατορθώματα του; Τι φορούσε, η ενδυμασία του; (Συζήτηση με τα νήπια-καλλιέργεια του προφορικού λόγου, άσκηση προσοχής και μνήμης).
- Ομαδικά παιχνίδια: α) Αλήθεια ή ψέμματα; Η νηπιαγωγός λέει κάποιες προτάσεις και αντίστοιχα τα νήπια αν είναι αλήθεια χτυπούν τα χέρια παλαμάκια ή αν είναι ψέμματα χτυπούν τα πόδια. Όποιος χάνει βγαίνει έξω από την παρεούλα.
β) Μίμηση εργασίας και αναγνώριση: Το νήπιο αφού σκεφτεί μια εργασία την παρουσιάζει με το σώμα του και τις κινήσεις του και πρέπει οι άλλοι να την αναγνωρίσουν. Νικητής όποιος σκεφτεί κάτι δύσκολο και μη αναγνωρίσιμο.
-------------------------------------------------------
- Φύλλο εργασίας: Στο μπλοκ ζωγραφικής τα νήπια καλούνται να ζωγραφίσουν μόνο με το μολύβι τους ασπρόμαυρο πίνακα ζωγραφικής και να μιλήσουν για το θέμα τους παρουσιάζοντάς το στην τάξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου