27/01/2014 Δευτέρα
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο: - Ορίζονται οι νέοι υπεύθυνοι και ο αρχηγός της τάξης. Δίνουμε βάση στις προτάσεις για το ημερολόγιο: Σήμερα είναι, εχθές ήταν, αύριο -θα είναι... Έχουμε -εποχή Χειμώνα ... Ο Χειμώνας έχει 3 μήνες.... Τώρα έχουμε... Είναι 27 Ιανουαρίου και ο καιρός μας είναι....(ο αρχηγός της τάξης λέει το ημερολόγιο).
- Τα νέα μας: - Ο δυνατός σεισμός στην Κεφαλλονιά. Τι είναι ο σεισμός; Ποια μέτρα προφύλαξης οφείλουμε να γνωρίζουμε; Στο σχολείο έχουμε σχέδιο σεισμού και πυρασφάλειας, τόσο στο τμήμα 1 όσο και στο τμήμα 2;
Εξηγούμε στα παιδιά τις 3 ασκήσεις που θα κάνουμε στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Γνωρίζουμε τη σφυρίχτρα σεισμού και το φακό που πρέπει να έχουμε σε συγκεκριμένη θέση στο χώρο μας.
-Το θέμα μας: α)"Δύσκολοι καιροί για ταχυδρόμους".
-Ταχυδρόμος-Ταχυδρομείο: Με ποιο γράμμα -φώνημα αρχίζουν οι λέξεις; Τ, τ Μπορούμε να βρούμε λέξεις που αρχίζουν από αυτά.
- Πολλές λέξεις ανακάλυψαν τα νήπια από Τ,τ, στη συνέχεια απλώνουμε εικόνες και λέξεις για αντιστοίχιση, ένα παζλ με 3 κομμάτια για σύνθεση και τρεις εικόνες που συνθέτουν μια πρόταση για τον ταχυδρόμο.
- Η ιστορία ενός ταχυδρόμου με εικόνες και λέξεις διασκεδάζει τα νήπια με την αφήγησή της και στη συνέχεια καλούνται να την επαναλάβουν με τη βοήθειά μας και των άλλων νηπίων. (Ανάγνωση γραπτού κειμένου).
- Τα νήπια έχουν ως ιδέα στη γωνιά των συναισθημάτων να στείλουμε ένα γράμμα κατά την αυριανή επίσκεψή μας στο Ταχυδρομείο. Άραγε που; Στο 7ο Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας όπου συνεργαστήκαμε με το δανεισμό στολών για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.
Ετοιμάζουν λοιπόν στο απογευματινό ωράριο δύο φύλλα εργασίας με τις ζωγραφιές και τα ονόματά τους και ένα γράμμα από τη φίλη μας τη Μελίνα που έχει καταφέρει να γράφει και να διαβάζει. Η ίδια το διαβάζει στην ομάδα και όλοι είναι σύμφωνοι για την αποστολή. Πρέπει να γράψουμε έξω στον φάκελο τον αποστολέα(είπε ο Βαγγέλης) και τον παραλήπτη (είπε ο Ρωμανός), λείπει το γραμματόσημο (είπε ο Ιωάννης).
- Άλλη μια ιδέα των παιδιών να χαρίσουμε στο ταχυδρομείο
τα δικά μας γραμματόσημα. Εμπρός λοιπόν να συνθέσουμε τη δική μας συλλογή και να χαρίσουμε αυτή την ομαδική εργασία μας.
Είναι έτοιμη λοιπόν και είμαστε όλοι ικανοποιημένοι για τω δώρο μας.
28/01/2014 Τρίτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο:
- Το θέμα μας: α)"Η επίσκεψή μας στο ταχυδρομείο".
Ας δούμε λίγο τη δομή της επίσκεψής μας στη δημόσια υπηρεσία του Ταχυδρομείου: Πως περπατάμε στο δρόμο; (σε ζευγάρια φίλων και στο πεζοδρόμιο). Τι σημαίνει η σφυρίχτρα της κυρίας; Θέλει να μας δώσει οδηγία και ζητάει την προσοχή μας.
- Θα μας συναντήσει ο Διευθυντής του ταχυδρομείου που είναι και γονέας νηπίου.(Είχε προηγηθεί δική μου επίσκεψη στο χώρο την προηγούμενη μέρα και είχα αναφέρει πως θα κινηθούμε στο χώρο, ώστε να μην εμποδίσουμε την εξυπηρέτηση των πελατών).
- Αρχικά τα νήπια λένε την ΚΑΛΗΜΕΡΑ τους , δίνουν το δώρο η Μελίνα με το Μάνο και περιμένουν με υπομονή να έρθει
κοντά μας ο Διευθυντής που είχε μια δουλειά για λίγα λεπτά . Κάνουν ερωτήσεις:
Στη συνέχεια είδαμε και τα κεντρικά γραφεία όπου οι άνθρωποι πλήρωναν λογαριασμούς, έστελναν δέματα και η Νεφέλη αγόρασε από το ταμείο γραμματόσημο.
Η Ραφαέλα έβαλε την κόλλα και ο Ρωμανός το κόλλησε στη σωστή θέση στο φάκελο. πάνω και δεξιά (είχε ως ζωγραφιά ένα καραβάκι). Τα νήπια χάρισαν ένα παιδικό τραγούδι "Δώδεκα μήνες αθλητές" σε όλους όσους βρίσκονταν στο ταχυδρομείο, χαιρέτησαν τους υπαλλήλους και μαζί με τον κ. Αλέξη ρίξαμε μαζί με το Φώτιο το γράμμα
στο σωστό γραμματοκιβώτιο-εσωτερικού.
Άραγε θα μας στείλουν απάντηση οι φίλοι μας;
- Τα νήπια συζητάνε με την κα Ρούλα τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη και ζωγραφίζουν στο μπλοκ - εικόνες με τις πιο όμορφες στιγμές.
29/01/2014 Τετάρτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο:
-Το θέμα μας: α)"Ελληνική Μυθολογία" Τα νήπια ακούνε με προσοχή παραμύθι από τη βιβλιοθήκη με θέμα: από την Ελληνική Μυθολογία και ζωγραφίζουν ανάλογη εικόνα.
-Φύλλο εργασίας: α)"Μπλοκ ζωγραφικής". Τα νήπια συζητάνε για τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη στο ταχυδρομείο και επιθυμούν να συνθέσουν στο μπλοκ ζωγραφικής το δικό τους φάκελο με ζωγραφιά και να το στείλουν σε αγαπημένο τους πρόσωπο.
30/01/2014 Πέμπτη
- "Το Νηπιαγωγείο θα είναι κλειστό" - Γιορτή των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών- "Οι τρεις ιεράρχες".
31/01/2014 Παρασκευή
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο: Επειδή το Νηπιαγωγείο ήταν κλειστό την Πέμπτη , σήμερα θα γίνει η επιλογή των ζευγαριών για τον κύκλο της φιλίας.
Τα νήπια σχηματίζουν τα νέα ζευγάρια της εβδομάδας και γνωρίζουν καλύτερα το αγαπημένο παιχνίδι του φίλου-ης τους.
- Το τραγούδι της ομάδας μας: Τα νήπια τραγουδούν με ενθουσιασμό το τραγούδι της ομάδας μας. Στη συνέχεια μας ανακοινώνουν το μικρό τους μυστικό, αυτό που έμαθαν για το φίλο-η τους.
- Παιχνίδι: Το μουσικό κουτί, με τη βοήθεια της μουσικής γυρίζει στα χέρια των νηπίων και κερδίζει ο Ρωμανός. 'Ολοι χαίρονται το παιχνίδι.
- Αφού παίρνουν τις απαντήσεις τους αρχίζει το πρόγραμμα γυμναστικής σχηματίζοντας τον κύκλο με το τρενάκι.
- Χρειάζεται η κατάλληλη προθέρμανση σε όλο το σώμα μας.
- Ένα καλό ζέσταμα και τα νήπια ακολουθούν με μεγάλη χαρά.
- Και ξεκινούν τα παιχνίδια με τα στεφάνια.
- Τα μουσικά στεφάνια με διαφορετικές κινήσεις στο σώμα τους κάθε φορά.
- Στο τέλος χρειάζονται και οι διατάσεις.
Τα νήπια ακολούθησαν μια ώρα το πρόγραμμα γυμναστικής και χαιρέτησαν σε ζευγάρια την κα Έλενα με διαφορετικούς τρόπους.
Στο απογευματινό τους χρόνο τα νήπια ετοίμασαν ένα βιβλίο με ζωγραφιές για να το χαρίσουν τη Δευτέρα στην κα Έλενα που μας υποσχέθηκε ότι θα έρθει κοντά μας ξανά και σε εξωτερικό χώρο για να παίξουμε.
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο: - Ορίζονται οι νέοι υπεύθυνοι και ο αρχηγός της τάξης. Δίνουμε βάση στις προτάσεις για το ημερολόγιο: Σήμερα είναι, εχθές ήταν, αύριο -θα είναι... Έχουμε -εποχή Χειμώνα ... Ο Χειμώνας έχει 3 μήνες.... Τώρα έχουμε... Είναι 27 Ιανουαρίου και ο καιρός μας είναι....(ο αρχηγός της τάξης λέει το ημερολόγιο).
- Τα νέα μας: - Ο δυνατός σεισμός στην Κεφαλλονιά. Τι είναι ο σεισμός; Ποια μέτρα προφύλαξης οφείλουμε να γνωρίζουμε; Στο σχολείο έχουμε σχέδιο σεισμού και πυρασφάλειας, τόσο στο τμήμα 1 όσο και στο τμήμα 2;
Εξηγούμε στα παιδιά τις 3 ασκήσεις που θα κάνουμε στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Γνωρίζουμε τη σφυρίχτρα σεισμού και το φακό που πρέπει να έχουμε σε συγκεκριμένη θέση στο χώρο μας.
-Το θέμα μας: α)"Δύσκολοι καιροί για ταχυδρόμους".
-Ταχυδρόμος-Ταχυδρομείο: Με ποιο γράμμα -φώνημα αρχίζουν οι λέξεις; Τ, τ Μπορούμε να βρούμε λέξεις που αρχίζουν από αυτά.
- Πολλές λέξεις ανακάλυψαν τα νήπια από Τ,τ, στη συνέχεια απλώνουμε εικόνες και λέξεις για αντιστοίχιση, ένα παζλ με 3 κομμάτια για σύνθεση και τρεις εικόνες που συνθέτουν μια πρόταση για τον ταχυδρόμο.
- Η ιστορία ενός ταχυδρόμου με εικόνες και λέξεις διασκεδάζει τα νήπια με την αφήγησή της και στη συνέχεια καλούνται να την επαναλάβουν με τη βοήθειά μας και των άλλων νηπίων. (Ανάγνωση γραπτού κειμένου).
- Τα νήπια έχουν ως ιδέα στη γωνιά των συναισθημάτων να στείλουμε ένα γράμμα κατά την αυριανή επίσκεψή μας στο Ταχυδρομείο. Άραγε που; Στο 7ο Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας όπου συνεργαστήκαμε με το δανεισμό στολών για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.
Ετοιμάζουν λοιπόν στο απογευματινό ωράριο δύο φύλλα εργασίας με τις ζωγραφιές και τα ονόματά τους και ένα γράμμα από τη φίλη μας τη Μελίνα που έχει καταφέρει να γράφει και να διαβάζει. Η ίδια το διαβάζει στην ομάδα και όλοι είναι σύμφωνοι για την αποστολή. Πρέπει να γράψουμε έξω στον φάκελο τον αποστολέα(είπε ο Βαγγέλης) και τον παραλήπτη (είπε ο Ρωμανός), λείπει το γραμματόσημο (είπε ο Ιωάννης).
- Άλλη μια ιδέα των παιδιών να χαρίσουμε στο ταχυδρομείο
τα δικά μας γραμματόσημα. Εμπρός λοιπόν να συνθέσουμε τη δική μας συλλογή και να χαρίσουμε αυτή την ομαδική εργασία μας.
Είναι έτοιμη λοιπόν και είμαστε όλοι ικανοποιημένοι για τω δώρο μας.
28/01/2014 Τρίτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο:
- Το θέμα μας: α)"Η επίσκεψή μας στο ταχυδρομείο".
Ας δούμε λίγο τη δομή της επίσκεψής μας στη δημόσια υπηρεσία του Ταχυδρομείου: Πως περπατάμε στο δρόμο; (σε ζευγάρια φίλων και στο πεζοδρόμιο). Τι σημαίνει η σφυρίχτρα της κυρίας; Θέλει να μας δώσει οδηγία και ζητάει την προσοχή μας.
- Θα μας συναντήσει ο Διευθυντής του ταχυδρομείου που είναι και γονέας νηπίου.(Είχε προηγηθεί δική μου επίσκεψη στο χώρο την προηγούμενη μέρα και είχα αναφέρει πως θα κινηθούμε στο χώρο, ώστε να μην εμποδίσουμε την εξυπηρέτηση των πελατών).
- Αρχικά τα νήπια λένε την ΚΑΛΗΜΕΡΑ τους , δίνουν το δώρο η Μελίνα με το Μάνο και περιμένουν με υπομονή να έρθει
Πως κολλάμε το γραμματόσημο στο φάκελο και πόσα είδη φακέλου έχουμε; (ρώτησε η Μελίνα). Είναι εύκολη ή δύσκολη η δουλειά σας; (ρώτησε ο Ρωμανός). Σας αρέσει η δουλειά σας; (ρώτησε η Ασημίνα). Πόσοι υπάλληλοι μοιράζουν τα γράμματα στο νομό μας; (ρώτησε ο Ιωάννης). Πόσοι υπάλληλοι δουλεύουν εδώ στο ταχυδρομείο; (ρώτησε η Γεωργία). Πόσες ημέρες και τι ώρες εργάζεστε στο ταχυδρομείο;(ρώτησε ο Ευάγγελος).
- Στη συνέχεια ο κ. Αλέξης μας πήγε στην καρδιά του ταχυδρομείου όπως μας είπε.
Γνωρίσαμε την ταξινόμηση των γραμμάτων, την σφραγίδα που πρέπει να έχουν με ημερομηνία οι φάκελοι, τις δερμάτινες τσάντες των ταχυδρόμων.Μας μοίρασαν στον καθένα κάρτες και γραμματόσημα.
Στη συνέχεια είδαμε και τα κεντρικά γραφεία όπου οι άνθρωποι πλήρωναν λογαριασμούς, έστελναν δέματα και η Νεφέλη αγόρασε από το ταμείο γραμματόσημο.
Η Ραφαέλα έβαλε την κόλλα και ο Ρωμανός το κόλλησε στη σωστή θέση στο φάκελο. πάνω και δεξιά (είχε ως ζωγραφιά ένα καραβάκι). Τα νήπια χάρισαν ένα παιδικό τραγούδι "Δώδεκα μήνες αθλητές" σε όλους όσους βρίσκονταν στο ταχυδρομείο, χαιρέτησαν τους υπαλλήλους και μαζί με τον κ. Αλέξη ρίξαμε μαζί με το Φώτιο το γράμμα
στο σωστό γραμματοκιβώτιο-εσωτερικού.
Άραγε θα μας στείλουν απάντηση οι φίλοι μας;
- Τα νήπια συζητάνε με την κα Ρούλα τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη και ζωγραφίζουν στο μπλοκ - εικόνες με τις πιο όμορφες στιγμές.
29/01/2014 Τετάρτη
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο:
-Το θέμα μας: α)"Ελληνική Μυθολογία" Τα νήπια ακούνε με προσοχή παραμύθι από τη βιβλιοθήκη με θέμα: από την Ελληνική Μυθολογία και ζωγραφίζουν ανάλογη εικόνα.
-Φύλλο εργασίας: α)"Μπλοκ ζωγραφικής". Τα νήπια συζητάνε για τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη στο ταχυδρομείο και επιθυμούν να συνθέσουν στο μπλοκ ζωγραφικής το δικό τους φάκελο με ζωγραφιά και να το στείλουν σε αγαπημένο τους πρόσωπο.
30/01/2014 Πέμπτη
- "Το Νηπιαγωγείο θα είναι κλειστό" - Γιορτή των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών- "Οι τρεις ιεράρχες".
31/01/2014 Παρασκευή
- Παρουσιολόγιο - Πρωινή προσευχή και ημερολόγιο: Επειδή το Νηπιαγωγείο ήταν κλειστό την Πέμπτη , σήμερα θα γίνει η επιλογή των ζευγαριών για τον κύκλο της φιλίας.
- Το τραγούδι της ομάδας μας: Τα νήπια τραγουδούν με ενθουσιασμό το τραγούδι της ομάδας μας. Στη συνέχεια μας ανακοινώνουν το μικρό τους μυστικό, αυτό που έμαθαν για το φίλο-η τους.
- Παιχνίδι: Το μουσικό κουτί, με τη βοήθεια της μουσικής γυρίζει στα χέρια των νηπίων και κερδίζει ο Ρωμανός. 'Ολοι χαίρονται το παιχνίδι.
- Κάλεσμα γονέα:
Σήμερα είναι καλεσμένη στο σχολείο μας η μητέρα νηπίου όπου το επάγγελμά της είναι "Γυμνάστρια" τι το καλύτερο να κλείσει ο κύκλος των επαγγελμάτων με γυμναστική για τα παιδιά.
Στην παρεούλα γίνεται η γνωριμία μας και τα νήπια κάνουν ερωτήσεις με τη σειρά καθώς κρατούν το μπαλόνι που έφερε μαζί της η κα Έλενα.
Σήμερα είναι καλεσμένη στο σχολείο μας η μητέρα νηπίου όπου το επάγγελμά της είναι "Γυμνάστρια" τι το καλύτερο να κλείσει ο κύκλος των επαγγελμάτων με γυμναστική για τα παιδιά.
Στην παρεούλα γίνεται η γνωριμία μας και τα νήπια κάνουν ερωτήσεις με τη σειρά καθώς κρατούν το μπαλόνι που έφερε μαζί της η κα Έλενα.
- Αφού παίρνουν τις απαντήσεις τους αρχίζει το πρόγραμμα γυμναστικής σχηματίζοντας τον κύκλο με το τρενάκι.
- Χρειάζεται η κατάλληλη προθέρμανση σε όλο το σώμα μας.
- Ένα καλό ζέσταμα και τα νήπια ακολουθούν με μεγάλη χαρά.
- Και ξεκινούν τα παιχνίδια με τα στεφάνια.
- Στο τέλος χρειάζονται και οι διατάσεις.
Τα νήπια ακολούθησαν μια ώρα το πρόγραμμα γυμναστικής και χαιρέτησαν σε ζευγάρια την κα Έλενα με διαφορετικούς τρόπους.
Στο απογευματινό τους χρόνο τα νήπια ετοίμασαν ένα βιβλίο με ζωγραφιές για να το χαρίσουν τη Δευτέρα στην κα Έλενα που μας υποσχέθηκε ότι θα έρθει κοντά μας ξανά και σε εξωτερικό χώρο για να παίξουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου