24/09/2012 Δευτέρα
Φυσικές Επιστήμες:
- Mύθος- Διερεύνηση: Λέμε στα νήπια μικρή ιστορία και αναπαράγουμε ήχους της ιστορίας.
- Επίσης διαβάζουμε την ιστορία με τις εικόνες και ανακαλύπτουμε τους ήχους των εικόνων.
Φυσικές Επιστήμες:
- Mύθος- Διερεύνηση: Λέμε στα νήπια μικρή ιστορία και αναπαράγουμε ήχους της ιστορίας.
- Επίσης διαβάζουμε την ιστορία με τις εικόνες και ανακαλύπτουμε τους ήχους των εικόνων.
- Παιχνίδια: α) Παιχνίδι με ήχους: Ένα παιδί κλείνει τα μάτια του με μάσκα, ενώ ένα άλλο κάνει διάφορους ήχους όπως: σκίζει ένα χαρτί, ρίχνει νερό από ένα ποτήρι σε άλλο,, χτυπάει ξυλάκια. ρίχνει κάτω μια μπάλα κ.ά.
β) Μουσικό κρυφτό: Τα νήπια κάθονται στην παρεούλα, ένα νήπιο σηκώνεται όρθιο με γυρισμένη την πλάτη. Η Νηπιαγωγός σκεπάζει μ΄ένα μεγάλο ύφασμα ένα παιδί, ώστε να μη φαίνεται καθόλου. Μόλις ακουστεί ο ήχος από το κουδουνάκι προσπαθεί το νήπιο να ανακαλύψει ποιο παιδί είναι κρυμμένο. Αν δεν το ανακαλύψει τότε λέει τραγουδιστά " Γεια σου τι κάνεις; Είσαι καλά; Νικητής είναι αυτός που θα ανακαλύψει τη φωνή που ακούστηκε.
β) Ηχητική τυφλόμυγα: Παιχνίδι στην αυλή. Tρία νήπια κρατούν από ένα μουσικό όργανο, ένα κουδουνάκι. ένα ταμπούρλο και ένα ντέφι αντίστοιχα. Η τυφλόμυγα ακολουθώντας τον ήχο που παράγουν τα μουσικά όργανα πιάνει ένα παιδί, ονοματίζει το μουσικό όργανο και γίνεται αυτό τυφλόμυγα.
25/09/2012 Τρίτη
α) Ήχοι δυνατοί-σιγανοί και β) οι αισθήσεις:
Όσο πιο κοντά μας είναι η ηχητική πηγή τόσο πιο δυνατός είναι ο ήχος που ακούγεται. όσο πιο μακριά μας τόσο περισσότερο απλώνεται ο ήχος και ακούγεται πιο σιγανός.
Τα νήπια περιγράφουν στον πίνακα δυνατούς και σιγανούς ήχους.
β) Μουσικό κρυφτό: Τα νήπια κάθονται στην παρεούλα, ένα νήπιο σηκώνεται όρθιο με γυρισμένη την πλάτη. Η Νηπιαγωγός σκεπάζει μ΄ένα μεγάλο ύφασμα ένα παιδί, ώστε να μη φαίνεται καθόλου. Μόλις ακουστεί ο ήχος από το κουδουνάκι προσπαθεί το νήπιο να ανακαλύψει ποιο παιδί είναι κρυμμένο. Αν δεν το ανακαλύψει τότε λέει τραγουδιστά " Γεια σου τι κάνεις; Είσαι καλά; Νικητής είναι αυτός που θα ανακαλύψει τη φωνή που ακούστηκε.
β) Ηχητική τυφλόμυγα: Παιχνίδι στην αυλή. Tρία νήπια κρατούν από ένα μουσικό όργανο, ένα κουδουνάκι. ένα ταμπούρλο και ένα ντέφι αντίστοιχα. Η τυφλόμυγα ακολουθώντας τον ήχο που παράγουν τα μουσικά όργανα πιάνει ένα παιδί, ονοματίζει το μουσικό όργανο και γίνεται αυτό τυφλόμυγα.
25/09/2012 Τρίτη
α) Ήχοι δυνατοί-σιγανοί και β) οι αισθήσεις:
Όσο πιο κοντά μας είναι η ηχητική πηγή τόσο πιο δυνατός είναι ο ήχος που ακούγεται. όσο πιο μακριά μας τόσο περισσότερο απλώνεται ο ήχος και ακούγεται πιο σιγανός.
Τα νήπια περιγράφουν στον πίνακα δυνατούς και σιγανούς ήχους.
Πείραμα: Θέλεις να δημιουργήσεις τα δικά σου ηχητικά κύματα; Είναι εύκολο. Χρειαζόμαστε: ένα μπολ, μια διάφανη μεμβράνη, ρύζι, μια ξύλινη κουτάλα και ένα καπάκι κατσαρόλας.
Με το χτύπημα της κουτάλας στο καπάκι το ρύζι αναπηδά στη μεμβράνη και χορεύει, ενώ τα ηχητικά κύματα που δημιουργούνται από το χτύπημα δε μπορούμε να τα δούμε. Τα νήπια παρακολουθούν με μεγάλο ενδιαφέρον.
Φύλλο εργασίας:Δυνατοί και σιγανοί ήχοι.
Με το χτύπημα της κουτάλας στο καπάκι το ρύζι αναπηδά στη μεμβράνη και χορεύει, ενώ τα ηχητικά κύματα που δημιουργούνται από το χτύπημα δε μπορούμε να τα δούμε. Τα νήπια παρακολουθούν με μεγάλο ενδιαφέρον.
Φύλλο εργασίας:Δυνατοί και σιγανοί ήχοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου