8-10-2012 Δευτέρα
Φύλλο εργασίας:
Να απολαύσουν τη διήγηση της ιστορίας " Η φαντασία του Οκτώβρη".
- Μπορούμε να συγκρίνουμε τα όσα ακούσαμε με τον πίνακα του καιρού; - Μπορούμε να παίξουμε την ιστορία; - Πόσοι ήρωες χρειάζονται;
- Πως θα τους ζωντανέψουμε;
Φθινοπωρινό παιχνίδι:
- Οι καρτέλες της εποχής του Φθινοπώρου και τα ονόματα των παιδιών με κοινά φωνήματα-γράμματα. Ποιος είναι ο πρωταθλητής μήνας που έχει τα περισσότερα κοινά γράμματα με τα παιδιά της τάξης; Ποια ονόματα νηπίων έχουν κοινά γράμματα και με τους τρεις μήνες; Ποια με ένα μήνα;
- Οι καρτέλες της εποχής του Φθινοπώρου και τα ονόματα των παιδιών με κοινά φωνήματα-γράμματα. Ποιος είναι ο πρωταθλητής μήνας που έχει τα περισσότερα κοινά γράμματα με τα παιδιά της τάξης; Ποια ονόματα νηπίων έχουν κοινά γράμματα και με τους τρεις μήνες; Ποια με ένα μήνα;
Φύλλο εργασίας:
Να απολαύσουν τη διήγηση της ιστορίας " Η φαντασία του Οκτώβρη".
- Μπορούμε να συγκρίνουμε τα όσα ακούσαμε με τον πίνακα του καιρού; - Μπορούμε να παίξουμε την ιστορία; - Πόσοι ήρωες χρειάζονται;
- Πως θα τους ζωντανέψουμε;
9-10-2012 Τρίτη
Χωρικές έννοιες -Μαθηματικά:
- Προσεγγίζοντας τις έννοιες δίπλα, ανάμεσα, ανοιχτό-κλειστό δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στις σχέσεις των αντικειμένων, χωρίς να υπάρχει σημείο αναφοράς. Πρόκειται για τοπολογικές σχέσεις που το παιδί προσεγγίζει ευκολότερα με την παρατήρηση των αντικειμένων, αν είναι δίπλα,ανάμεσα-(διαδοχή), αν γειτονεύουν- (γειτνίαση) κ.ά.
- Κατασκευάζουμε με το οικοδομικό υλικό μια πόλη και 5 παιδιά διαλέγουν το σπίτι τους. Τα καλούμε να προσανατολιστούν στην πόλη και να μας περιγράψουν τη θέση τους σε σχέση με τα άλλα σπίτια της πόλης, των φίλων τους. Ερωτήσεις: Ποιος είναι ο γείτονάς σου; - Ποιος μένει μπροστά σου; Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις έννοιες μακριά-κοντά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου