22/10/2012 Δευτέρα
Θέμα:
- Ειρήνη - Πόλεμος:
- Τα παιδιά εκφράζουν τι σημαίνει πρώτα η λέξη Ειρήνη και μετά τι σημαίνει πόλεμος.
- Εντοπίζουν στο παγκόσμιο χάρτη χώρες, όπου γίνεται σήμερα πόλεμος.
- Στον γεωφυσικό χάρτη της Ελλάδας σημειώνουμε με καρτελάκια τα μέρη όπου έγινε ο πόλεμος του '40.
- Ποια είναι τα συναισθήματα των ανθρώπων στην Ειρήνη και ποια στον πόλεμο;
- Θα μπορούσαν να ζήσουν σε ανάλογες συνθήκες;
Παραμύθι (απόσπασμα): Ο Γίγαντας και ο νάνος, από το ανθολόγιο λογοτεχνικών κειμένων για το Νηπιαγωγείο. Τα νήπια αποκαλύπτουν στο τέλος του παραμυθιού ποιος είναι ο γίγαντας και ποιος ο νάνος. -Μιλάμε για τη φιλία των λαών και τα σύνορα κάθε χώρας, τις συναλλαγές, τα ταξίδια,τη γνώση.
23/10/2012 Τρίτη
- Μαθαίνουμε τι γνωρίζουν τα νήπια λέγοντας τη λέξη Ελλάδα!
- Ασπρογάλανο πανί: Διαβάζουμε την ιστορία από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών κειμένων για το Νηπιαγωγείο.
- Ποιες είναι οι ομορφιές και οι δυσκολίες στη χώρα μας;
- Σε φύλλο εργασίας αντιγράφουν τη λέξη και περιγράφουν με εικόνα τις ωραίες προτάσεις που θέσαμε στον κύκλο, σύμφωνα με τις ιδέες των παιδιών και τις εικόνες παρατήρησης τοπίων στη χώρα μας.
Θέμα:
- Ειρήνη - Πόλεμος:
- Τα παιδιά εκφράζουν τι σημαίνει πρώτα η λέξη Ειρήνη και μετά τι σημαίνει πόλεμος.
- Εντοπίζουν στο παγκόσμιο χάρτη χώρες, όπου γίνεται σήμερα πόλεμος.
- Στον γεωφυσικό χάρτη της Ελλάδας σημειώνουμε με καρτελάκια τα μέρη όπου έγινε ο πόλεμος του '40.
- Ποια είναι τα συναισθήματα των ανθρώπων στην Ειρήνη και ποια στον πόλεμο;
- Θα μπορούσαν να ζήσουν σε ανάλογες συνθήκες;
Παραμύθι (απόσπασμα): Ο Γίγαντας και ο νάνος, από το ανθολόγιο λογοτεχνικών κειμένων για το Νηπιαγωγείο. Τα νήπια αποκαλύπτουν στο τέλος του παραμυθιού ποιος είναι ο γίγαντας και ποιος ο νάνος. -Μιλάμε για τη φιλία των λαών και τα σύνορα κάθε χώρας, τις συναλλαγές, τα ταξίδια,τη γνώση.
23/10/2012 Τρίτη
- Μαθαίνουμε τι γνωρίζουν τα νήπια λέγοντας τη λέξη Ελλάδα!
- Ασπρογάλανο πανί: Διαβάζουμε την ιστορία από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών κειμένων για το Νηπιαγωγείο.
Από που πήρε το χρώμα της η Σημαία μας;
- Ποιες είναι οι ομορφιές και οι δυσκολίες στη χώρα μας;
- Σε φύλλο εργασίας αντιγράφουν τη λέξη και περιγράφουν με εικόνα τις ωραίες προτάσεις που θέσαμε στον κύκλο, σύμφωνα με τις ιδέες των παιδιών και τις εικόνες παρατήρησης τοπίων στη χώρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου