11/10/2012 Πέμπτη
- Η φύση γύρω μας αλλάζει. Τι είναι αυτά που παρατηρούμε γύρω μας και μας κάνει εντύπωση; Γιατί πέφτουν τα φύλλα στην αυλή του σχολείου μας; Προμηθεύουμε τη γωνιά της φύσης με θησαυρούς.
- Φύλλο εργασίας: Να διαχωρίσουν το Φθινόπωρο μέσα από τις τέσσερις εποχές του χρόνου και να την ζωγραφίσουν με τα κατάλληλα χρώματα.
- Μαθηματική επιδίωξη: Ανοιχτό - Κλειστό: Να διακρίνουν τα όρια περιοχών(μιλήσαμε για τη διαχωριστική γραμμή που χρησιμοποιεί η τροχαία, τα όρια των κρατών - χάρτης). Όλα αυτά ξεκίνησαν με το παιχνίδι
της γάτας και του ποντικού, όπου θέσαμε μια πόρτα εισόδου και εξόδου. Συνεχίσαμε με συζήτηση για την κατοικία που μένουμε (μονοκατοικία-Διώροφο, πολυκατοικία) για ανοικτά και κλειστά σπίτια. Τα νήπια σχημάτισαν με κορδόνια κόκκινα ανοιχτές και πράσινο κλειστές γραμμές.
- Φύλλο εργασίας: Να εντοπίσουν τα ανοικτά σπίτια στη ζωγραφική και να σχηματίσουν ανοικτές και κλειστές γραμμές.
- Φύλλα: Διάφορα φύλλα: Τι χρώμα έχουν; Τι σχήμα έχουν; Είναι μαλακά ή σκληρά; Ο διαχωρισμός των φύλλων σε φυλλοβόλα και αειθαλή. Τα δέντρα ποιους έχουν φίλους το Φθινόπωρο; Τι τα ευχαριστεί και τι τα δυσαρεστεί; Τι βλέπει από εκεί ψηλά που βρίσκεται;
- Φύλλο εργασίας: Να διαχωρίσουν την εποχή Φθινόπωρο από τις άλλες εποχές. Στο μπλοκ ζωγραφικής ζωγραφίζουν το θέμα " Ένα φθινοπωρινό φύλλο ταξιδεύει και πέφτει ..."
- Ημερολόγιο: Μέσα σε μια τσάντα βρίσκονται τα ονόματα όλων των παιδιών. Το πρωί ο-η βοηθός της τάξης επιλέγει ένα όνομα που τοποθετείται στην παρεούλα κι αυτό το νήπιο λέει το ημερολόγιο. Τι είναι το ημερολόγιο; Μικρές προτάσεις που έχουν σχέση με την εβδομάδα, την ημερομηνία, την εποχή, τους μήνες και τον καιρό. Τα νήπια μ΄αυτό τον τρόπο έρχονται σε επαφή και γνωρίζουν τα ονόματα των φίλων τους, λένε μικρές προτάσεις ολοκληρωμένες, έρχονται σε επαφή με τον προφορικό λόγο και συμμετέχουν υπεύθυνα στην ομάδα.
- Η ιστορία ενός φύλλου: Μέσα από μια ιστορία που αφηγούμαστε στα νήπια ξεκινά η συζήτηση για τα χρώματα που βλέπουμε στα δέντρα, στη φύση γύρω μας το Φθινόπωρο.
- Φύλλο εργασίας: Να διαχωρίσουν το Φθινόπωρο μέσα από τις τέσσερις εποχές του χρόνου και να την ζωγραφίσουν με τα κατάλληλα χρώματα.
- Μαθηματική επιδίωξη: Ανοιχτό - Κλειστό: Να διακρίνουν τα όρια περιοχών(μιλήσαμε για τη διαχωριστική γραμμή που χρησιμοποιεί η τροχαία, τα όρια των κρατών - χάρτης). Όλα αυτά ξεκίνησαν με το παιχνίδι
της γάτας και του ποντικού, όπου θέσαμε μια πόρτα εισόδου και εξόδου. Συνεχίσαμε με συζήτηση για την κατοικία που μένουμε (μονοκατοικία-Διώροφο, πολυκατοικία) για ανοικτά και κλειστά σπίτια. Τα νήπια σχημάτισαν με κορδόνια κόκκινα ανοιχτές και πράσινο κλειστές γραμμές.
- Φύλλο εργασίας: Να εντοπίσουν τα ανοικτά σπίτια στη ζωγραφική και να σχηματίσουν ανοικτές και κλειστές γραμμές.
12/10/2012 Παρασκευή
- Ημερολόγιο:- Φύλλα: Διάφορα φύλλα: Τι χρώμα έχουν; Τι σχήμα έχουν; Είναι μαλακά ή σκληρά; Ο διαχωρισμός των φύλλων σε φυλλοβόλα και αειθαλή. Τα δέντρα ποιους έχουν φίλους το Φθινόπωρο; Τι τα ευχαριστεί και τι τα δυσαρεστεί; Τι βλέπει από εκεί ψηλά που βρίσκεται;
- Φύλλο εργασίας: Να διαχωρίσουν την εποχή Φθινόπωρο από τις άλλες εποχές. Στο μπλοκ ζωγραφικής ζωγραφίζουν το θέμα " Ένα φθινοπωρινό φύλλο ταξιδεύει και πέφτει ..."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου