26/03/2015 Πέμπτη
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι η Νάντια και η Μαρίλια.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Ήρθε πάλι η Πασχαλιά", " Ψήνει ο παπούλης μας το αρνί".
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη της γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός
ήταν ο Αλέξανδρος.
- Το θέμα μας: "Πάσχα-Πασχαλιά", τι γνωρίζουν τα παιδιά;
Τι θέλουν να μάθουν; Τι κατασκευές θα προγραμματίσουμε; Ένα ιδεόγραμμα αρχίζει ανάλογα με τις εμπειρίες και απορίες των νηπίων.
Με το ποίημα: "Ήρθε πάλι η Πασχαλιά" τα παιδιά συζητούν τις εικόνες κάθε στροφής του ποιήματος. Τι γνωρίζουν για το Πασχα; περιγράφουν εμπειρίες τους.(Βελτίωση του προφορικού τους λόγου). Πως προετοιμαζόμαστε για το Πάσχα; Πως θα γιορτάσουν τα παιδιά το Πάσχα με την οικογένεια τους; Πως φαντάζονται την πασχαλινή λαμπάδα;
- Φύλλο εργασίας:τα νήπια με αφορμή το ποίημα για την Πασχαλιά, ζωγραφίζουν ανάλογη εικόνα.
27/03/2015 Παρασκευή
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι η Νάντια και η Μαρίλια.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Ήρθε πάλι η Πασχαλιά", " Ψήνει ο παπούλης μας το αρνί".
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες:
Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη της γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Νάντια.
- Το θέμα μας: "Πάσχα-Πασχαλιά", τι γνωρίζουν τα παιδιά; Ήθη και έθιμα του τόπου μας σχετικά με το Πάσχα: (κουλούρια, τσουρέκι, λαμπάδα, νονά, οικογενειακό τραπέζι και δημοτικοί παραδοσιακοί χοροί).
- Κοινωνικό σχολείο: "Συνεργασία με γονείς", τι ομαδικά
παιχνίδια μπορούμε να παίξουμε με τους γονείς των νηπίων;
Γονέας νηπίου (γυμνάστρια) οργανώνει παιχνίδια, σε ομάδες στο χώρο του σχολείου, αφού ο καιρός δεν μας το επέτρεψε για δεύτερη φορά να ΄ναι στα γηπεδάκια και σε ανοικτό χώρο. Μια συνεργασία στο πρόγραμμα κοινωνικού σχολείου και πολιτιστικού προγράμματος για τη φετινη σχολική χρονιά, σχολείου και οικογένειας νηπίων.
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι η Νάντια και η Μαρίλια.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Ήρθε πάλι η Πασχαλιά", " Ψήνει ο παπούλης μας το αρνί".
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες: Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη της γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός
ήταν ο Αλέξανδρος.
- Το θέμα μας: "Πάσχα-Πασχαλιά", τι γνωρίζουν τα παιδιά;
Τι θέλουν να μάθουν; Τι κατασκευές θα προγραμματίσουμε; Ένα ιδεόγραμμα αρχίζει ανάλογα με τις εμπειρίες και απορίες των νηπίων.
Με το ποίημα: "Ήρθε πάλι η Πασχαλιά" τα παιδιά συζητούν τις εικόνες κάθε στροφής του ποιήματος. Τι γνωρίζουν για το Πασχα; περιγράφουν εμπειρίες τους.(Βελτίωση του προφορικού τους λόγου). Πως προετοιμαζόμαστε για το Πάσχα; Πως θα γιορτάσουν τα παιδιά το Πάσχα με την οικογένεια τους; Πως φαντάζονται την πασχαλινή λαμπάδα;
- Φύλλο εργασίας:τα νήπια με αφορμή το ποίημα για την Πασχαλιά, ζωγραφίζουν ανάλογη εικόνα.
27/03/2015 Παρασκευή
- Πρωινές ανακοινώσεις: Ο βοηθός μετά την πρωινή προσευχή και το παιχνίδι στις γωνιές, ανακοινώνει στους φίλους τα νέα του.
- Υπεύθυνοι τάξης για την εβδομάδα: είναι η Νάντια και η Μαρίλια.
- Τραγούδια: Τα νήπια μαθαίνουν τραγούδια:" Ήρθε πάλι η Πασχαλιά", " Ψήνει ο παπούλης μας το αρνί".
- Ο βοηθός: αλλάζει την ημέρα στον πίνακα της εβδομάδας και μαθαίνει τις χρονικές έννοιες:
Σήμερα είναι... εχθές ήταν... αύριο θα είναι... Λέει τον πίνακα της εποχής και των μηνών της. Αλλάζει την ημερομηνία, τον καιρό και παρακολουθεί το θερμόμετρο της τάξης. Μιλάει για την αγαπημένη της γωνιά στο σχολείο... έχει προτεραιότητα στο τρενάκι των παιχνιδιών και της αυλής. Σήμερα βοηθός ήταν η Νάντια.
- Το θέμα μας: "Πάσχα-Πασχαλιά", τι γνωρίζουν τα παιδιά; Ήθη και έθιμα του τόπου μας σχετικά με το Πάσχα: (κουλούρια, τσουρέκι, λαμπάδα, νονά, οικογενειακό τραπέζι και δημοτικοί παραδοσιακοί χοροί).
- Κοινωνικό σχολείο: "Συνεργασία με γονείς", τι ομαδικά
παιχνίδια μπορούμε να παίξουμε με τους γονείς των νηπίων;
Γονέας νηπίου (γυμνάστρια) οργανώνει παιχνίδια, σε ομάδες στο χώρο του σχολείου, αφού ο καιρός δεν μας το επέτρεψε για δεύτερη φορά να ΄ναι στα γηπεδάκια και σε ανοικτό χώρο. Μια συνεργασία στο πρόγραμμα κοινωνικού σχολείου και πολιτιστικού προγράμματος για τη φετινη σχολική χρονιά, σχολείου και οικογένειας νηπίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου